FANDOM

Abby Venta
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 grudzień 1811r.
Data śmierci 7 sierpień 1860r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1811121813
Tytuł(y) Profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 12 cali, pióro feniksa, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel transmutacji w latach 1843-1860
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Venta
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Abby Venta (ur. 18 grudzień 1811r. - zm. 7 sierpień 1860r.) - czarownica czystej krwi. Nauczycielka transmutacji w Ogólnomsgicznym Instytucie Magii Flamethrower w latach 1843-1860, objęła to stanowisko po Cecylli Bryan.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w magicznej rodzinie. Uczęszczała do Ggólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1823-1830, gdzie należała do Rabbitsweetu. Interesowała się transmutacją. 1 września 1843 roku została nauczycielką w Flamethrower'że właśnie tego przedmiotu. Urząd ten piastowała do 1860 roku, gdyż podczas wakacji utonęła w oceanie, gdyż spadła z klifu podczas podróży wakacyjnej.

Jako nauczycielEdytuj

Byla wymagająca, ale i sprawiedliwa. Bardzo rzadko za coś chwaliła, gdyż nie chciała faworyzować któregoś z uczniów. Choć starała się w inne sposoby pokazać owemu uczniowi, że dobrze mu idzie i jest z niego dumna. Abby miała również dobre stosunki z innymi nauczycielami. Przyjaźniła się z dużo starszą nauczycielka astronomii profesor Violett Fanning.

WyglądEdytuj

Była to szczupła kobieta o długiej szyi, kręconych czarnych włosach i niebieskich oczach.