FANDOM

Abraham Mox
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 luty 1905r.
Data śmierci 27 maj 2010r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1905021144
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Isa Montez II (żona)
Nora Mox (córka)
Deidra Mox (córka)
Ingrid Mox (córka)
Lotte Mox (córka)
Antorn Mirton Mox (krewny)
Luxuz Montez (teść)
Estera Undervell (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Dereń, 10¼ cala, pióro feniksa, dość giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Mox

Abraham Mox (ur. 11 luty 1905r. - zm. 27 maj 2010r. ) - Czarodziej czystej krwi, pochodził z rodziny czarodziejów niezbyt zamożnych. Jego rodzina została wpisana do Indeksu Czystości Krwi, jako jedna z trzydziestu dwóch rodzin. Mąż Isy Montez II, pięknej córki Luxuza Monteza i Estery Undervell. Abrahamowi było wstyd, że pierwsze lata małżeństwa z Isa musiał spędzać na garnuszku u teściów, gdyż uważał, że to mężczyzna powinien dbać o rodzinę.

BiografiaEdytuj

Abraham urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Mox. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczął 1 września 1916 roku, gdzie został przydzielony do Prominentclawu, a ukończył w czerwcu 1923 roku. Podczas nauki Abrahama, rodziców chłopca nie było stać na nowe przybory szkolne więc musiał uczęszczać w Flamethrower'że w używanych szatach i książkach, ale był dumny z tego, że uczy się w Flamethrower'że. Wstydził się, że nie stać go było na wszelkie przyjemności, choć z czasem nie przejmował się pogardą innych bogatszych czarodziejów.

Dalsze życieEdytuj

Abraham po jakimś czasie po ukończeniu szkoły poznał i ożenił się z Isą Montez II, która urodziła mu cztery córki - Norę, Deidrę i bliźniaczki Ingrid i Lotte. Abraham nie bał się żadnej pracy. Był złotą rączką i mistrzem w zaklęciach domowych. Uwielbiał majsterkować i wszystko dookoła ulepszał i naprawiał. Przeżył 105 lat, zmarł 27 maja 2010 roku.