FANDOM

Afryk Devil
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 styczeń 2000r.
Status krwi Czysta krew
Numer PRN 2000011189
Tytuł(y) Prefekt
Urk
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Silvia Luketic (żona)
Thorny Devil (syn)
Clinton Devil II (ojciec)
Polluxa Corrigend (matka)
Xenora Devil (ciotka)
Phelion Devil (dziadek)
Waleria McAdams (babcia)
Barbra Pross (siostra)
Eddy Pross (szwagier)
Eleonor Pross (siostrzenica)
Laura Singleton (siostra)
Jeff Singleton (szwagier)
Libby Hauser (szwagierka)
Coop Hauser (szwagier)
Kevin Luketic (szwagier)
Anabel Venet (szwagierka)
Aaron Venet (szwagier)
Herman Luketic (teść)
Panmona Luketic (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Heban, 14 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Patronus Testral
Pozostałe informacje
Zawód/Praca wysoko ustawiony urzędnik Ministerstwa Magii
Dom Spectrumtire
Przynależność Urkowie
Ministerstwo Magii
Rodzina Devil

Afryk Nick Devil (ur.11 styczeń 2000r.) - Czarodziej czystej krwi. Mąż Silvii Luketic oraz ojciec Thorny'ego Devila. Afryk był jedynym synem Clintona Devila II i Polluxy Corrigend. 1 września 2011 do czerwca 2018 uczęszczał do Ogółnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, został przydzielony do Spectrumtire, jak większość członków jego rodziny. Został urkiem od razu po ukonczeniu szkoły. Pracował w Ministerstwie Magii na wysokim stanowisku. Miał czarne, zimne oczy i długie blond włosy. Najczęściej chodził w długim szmaragdowoczarnym płaszczu.

MłodośćEdytuj

Afryk urodził się w 2000 roku w czarodziejskiej rodzinie Devil, miał dwie siostry, starszą Barbrę i młodszą Laurę. W wieku jedenastu lat trafił tradycyjnie do Flamethrower'u i został przydzielony do Spectrumtire, zapewne jak większość jego rodziny. W Ogólnomagicznym Instytucie Magii był bardzo utalentowanym czarodziejem, zdobył najlepsze oceny ze wszystkich przedmiotów, i w piątej klasie został mianowany prefektem swojego domu. Stał na czele popularnej w tamtych czasach grupie Sabegonów, którzy znęcali się nad słabszymi. Gardził śmiertelnikami, zdrajcami krwi, a obdarzonych otwarcie nazywał szlamami, tak samo jak jego ojciec a później syn. Uwarzał się za lepszego od innych, był straszliwie bogaty, potrafił zjednać sobie ludzi, którzy powszechnie "coś znaczą". Już wtedy fascynowała go czarna magia. Wspólnie z niektórymi członkami grupy zasilił szeregi urków. Próbował zrobić horkruksa.

Silvia LuketicEdytuj

Sympatia Afryka jeszcze w czasach szkolnych, możliwe, że ich rodzice utrzymywali ze sobą przyjacielskie kontakty. Po zakończeniu przez Silvie Flamethrower (Silvia była o dwa młodsza od Afryka) para wzięła ślub w 2023 roku, który od wczesnych lat planowali ich rodzice (Afryk miał 23 lat, a Silvia 21 lat).

W 2029 roku na świat przyszedł pierwszy, i zarazem ostatnie dziecko Afryka i Slivii - Thorny Devil , którego oboje rodzice kochali ponad wszystko i straszliwie rozpuścili.