FANDOM

Aiden Davies
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 grudzień 1947r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1947121344
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Kieran Davies (ojciec)
Ariel DeLaughter (matka)
Oliver Davies (brat)
Archie Davies (brat)
Gladys Davies (siostra)
Delia Coleman (żona)
Shane Davies (syn)
Brian Davies (syn)
Melinda Davies (córka)
Rachel Davies (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Cedr, 8¾ cała, włos z ogona jednorożca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Davies
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Aiden Davies (ur. 13 grudzień 1947r.) - czarodziej półkrwi, człowiek rodziny Davies. Mąż Delii Coleman, oraz ojciec czwórki dzieci: Shane, Briana, Melindy i Rachel.

BiografiaEdytuj

Aidan był najmłodszym synem Kierana Daviesa i Ariel DeLaughter, oraz bratem Olivera, Archie'go i Gladys. W latach 1959-1966 uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Podczas pierwszego roku zaprzyjaźnił się z Jasonem Gyllenhaal'em i Delią Coleman, cała trójka była z tego samego roku i domu. Przez całą szkołę byli nierozłączni i wiedzieli o sobie wszystko.

Dalsze ŻycieEdytuj

Okazało się po szkołę, że przyjaźń to nie wszystko, gdyż pomiędzy Aiden'em i Delią pojawiło się coś więcej, gdyż zakochali się w sobie że wzajemnością. Gdy poinformowali o tym Jasona też pogratulował związkowi, i podczas rozmowy wyjawił Aidenowi, że również już od kilku lat ukrywał miłość do Delii, lecz dziewczyna w dzień ich ostatniego dnia w Flamethrower'że 1966 roku odrzuciła jego zalotny prosząc aby pozostało tak jak jest i między nimi to tylko bardzo dobra przyjaźń i relacja jak siostra z bratem.

Aidan we wrześniu 1966 roku rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów, a w styczniu ożenił się z Delią. Wraz z żoną doczekał się pierwszego dziecka już w lutym 1968 roku, a był to syn Shane. Po kolejnych kilku latach doczekała się Aiden jeszcze trójki dzieci, drugiego syna Briana oraz dwóch córek Melindy i Rachel.