FANDOM

Akademia Magii Butrinty
Akadamie Mb
Podstawowe informacje
Data powstania 1197r.
Lokalizacja Nad Morzem Adriatyckim, Europa, Albania
Właściciel Dyrektor Butrinty
Mieszkańcy Uczniowie, personel
Domy brak
Rola Szkoła magii
Przynależność Albańskie Ministerstwo Magii

Akademia Magii Butrinty - jedna z najbardziej znanych placówek magicznych, w której młodzi czarodzieje szkolą swoje magiczne umiejętności. Akademia położona jest w Albanii niedaleko Butrintu. W Akademii szkolą się dziewczęta jak i chłopcy, jest to szkoła w której na siódmym roku uczniowie mają kilka lekcji czarnej magii.

HistoriaEdytuj

Akademia Magii Butrinty powstała w 1197 roku, a umieszczona została prawie nad samym Morzem Adriatyckim.

WyglądEdytuj

Jest to zamek o grubych murach z ciemnej cegły. Został umieszczony na wysokiej skalę, otoczony gęsta mgłą, która powoduje, że nieproszony gość omija budynek. Przez mgłę czasami wydaje się, że szkoła unosi się w powietrzu. Zamek ma osiem pieter, dwie wysokie wieże oraz trzy poziomy podziemi i lochów. Przy sztormach zdarza się, że błonia szkoły są kompletnie zalane przez wodę, i wtedy uczniowie mają zakaz opuszczania zamku.

Nauka w ButrintymEdytuj

Uczęszczają do tej szkoły wyłącznie czarodzieje z Albanii. Uczniowie rozpoczynają naukę po ukończeniu dziesięciu lat. Nauka trwa osiem lat. Szkoła nie posiada żadnego domu, więc na uczcie powitalnej nowi uczniowie są na starcie jedynie informowani o zasadach panujących w szkole, a pod koniec uczty nowi uczniowie przystępują do ceremonii wybrania różdżki.

Lekcje w Butrinty rozpoczynają się o ósmej rano i zazwyczaj trwają do godziny siedemnastej.

Mundurek szkolnyEdytuj

Uczniowie Butrinty noszą mundurki w kolorze karminowym, są to jednoczęściowe kombinezony, a na lewej piersi został wyszyty herb szkoły.