FANDOM

Alanora Peteng
230px-Bozena Nemcova
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 sierpień 1334r.
Data śmierci 21 maj 1415r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond rude
Rodzina
Rodzina Lenora Peteng (matka)
Alagorn Peteng (brat)
Cassandra Peteng (bratowa)
Violett Peteng (bratanica)
Katie Peteng (bratanica)
Richard Peteng (bratanek)
Rodzina Smath (krewni)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel zielarstwa w Flamethrower'że (1375-1396)
Dyrektor Flamethrower'u (1396-1415)
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower
Rodzina Peteng

Alanora Peteng (ur. 30 sierpień 1334r. - zm. 21 maj 1415r.) - czarownica czystej krwi, dyrektor Flamethrower'u w latach 1396-1415. Alanora ma dwa portrety. Jeden w Flamethrower'że w gabinecie dyrektora, a drugi w domu ostatniej żyjącej rodziny spokrewnionej z Alanorą, w rodzinie Smath.

BiografiaEdytuj

Alanora Peteng pochodzi z rodziny czarodziei czystej krwi, w której od pokoleń nie mieszano się ze śmiertelnikami, obdarzonymi jak i również czarodziejami półkrwi. Alanora podczas edukacji w Flamethrower'że została przydzielona do Goldenhartu. Po siedmiu latach nauki ukończyła szkole z wyróżnieniem. Jej największym marzeniem było zwiedzić cały świat, aby poznać innych czarodziei w innych krajach. Niestety jej plany pokrzyżowały się, bo jej matka Lenora ciężko zachorowała, a Alanora była jej jedyna najstarsza córka, miała również brata Alagorna, ale on nadal uczęszczał do Flamethrower'u.

Brak rodziny, początek kariery nauczycielaEdytuj

Ciężka choroba matki nie ustępowała. Niestety Lenora Peteng zmarła w 1362 roku. Alanora wraz z bratem przeprowadziła się z Londynu do Floonhboorg, gdzie zaczęła starać się o podane w Flamethrower'że, lecz jej ciągle nie dostawała. A jej brat Alagorn zatrudnił się w Gospodnie pod Harpim Szponem. W 1375 roku zmarł również Alagorn, pozostawiając żonę i trójkę dzieci. W tym samym roku Alanora otrzymała upragnioną posadę nauczyciela w Flamethrower'że jako profesor zielarstwa. Dzięki tej posadzie Alanora poczuła, że właśnie zaczęła żyć.

Dyrektor Alanora PetengEdytuj

Stanowisko dyrektora szkoły otrzymała w 1396 roku, po śmierci poprzedniego dyrektora Tymothy'ego Debbena. Zajmowała ja do 1415 roku, 19 lat. Zmarła 21 maja 1415 roku w wieku 81 lat.