Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Alastair Shrimpton
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 sierpień 1929r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1929082564
Tytuł(y) Prefekt (1944-1947)
Profesor (od 2027r.)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu szare
Kolor włosów orzechowe
Zdolności magiczne
Różdżka Wiąz, 13 cali, pióro feniksa. Sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel opieki nad magicznymi stworzeniami w Flamethrowerże
Dom Goldenhart
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Profesor Alastair Shrimpton (ur. 25 sierpień 1929r.) - czarodziej czystej krwi. Nauczyciel Opieki nad Magicznymi Stworzeniami w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, stanowisko te zajął w 2027 roku.

Biografia[]

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, był jedynym synem pary astronomów. W latach 1940-1947 uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Goldenhartu. Już od samego początku interesował się magicznymi stworzeniami, a miał największe trudności właśnie z astronomią. Na piątym roku został mianowany prefektem swojego domu, wraz z czarownicą w rodziny śmiertelników, Trudie Punch.

Posada nauczyciela[]

Pracę jako nauczyciel opieki nad magicznymi stworzeniami rozpoczął w 2027 roku. Jako wykładowca miał dużą wiedzę o dziedzinie, którą wykładał, a sposób w jaki to robił zaciekawiał uczniów. Podczas zajęć starał się nie być aż tak wymagający, lecz potrafił sprawić, że studenci skutecznie przyswajali wiedzę. Odszedł na emeryturę w lipcu 2042, a jego następcą został Aldar Battleships.