FANDOM

Albert Bloom
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 sierpień 2010r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2010090883
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Brendan Bloom (ojciec)
Darcy Cloud (matka)
Lillian Bloom (siostra)
May Rossie (żona)
Chad Bloom (syn)
Sophie Bloom (ciotka)
Zdolności magiczne
Różdżka Sosna, 12¾", włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Bloom
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"

Albert Bloom (ur. 8 sierpień 2010r.) - czarodziej czystej krwi. Łowca. Członek Zgromadzenia "Korzeń". Mąż May Rossie, oraz ojciec Chad'a.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Albert urodził się w 2010 roku w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był synem Brendana Blooma i Darcy Cloud, oraz młodszy brat Lillian. Był to bardzo uczynny chłopiec, lubiący psocić i nie słychać rodziców. Potrafił wpaść w tarapaty.

Lata nauki w Flamethrower'żeEdytuj

Albert uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower od 1 września 2021 roku do czerwca 2028 roku, gdzie trafił do domu Geralda Goldenharta. Był bardzo zdolnym uczniem, podczas testów pomagał kolegą dając ściągać, zdarzało się również, że pisał niektórym osobą wypracowania i pracę domową. W 2025 roku zaczął spotykać się ze swoją przyszłą żonę May Rossie. Po ukończeniu szkoły dołączył do członków Zgromadzenia "Korzeń".

RodzinaEdytuj

W sierpniu 2028 roku ożenił się z May, która w lipcu 2029 roku urodziła mu syna Chad'a. Rodzina zamieszkała na przedmieściach Londynu w małej kamienicy wśród śmiertelników. Na swój dom rzucił kilka potężnych zaklęć ochronnych, również takich, które powodowały, że śmiertelnicy nie zwracali szczególnej uwagi na ich mieszkanie.

Albert jako ŁowcaEdytuj

Został Łowcą Irladzkiego Ministerstwa Magii w 2034 roku. Zdał bez żadnych problemów testy sprawnościowe i umysłowe w Wyższej Szkole Testów i Obrony.