FANDOM

Albert Bloom
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 sierpień 2010r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2010090883
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Bhuten Bloom (ojciec)
Darcy Cloud (matka)
May Bloom (żona)
Chad Bloom (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Sosna, 12.3/4", włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Bloom
Irlandzkie Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń"

Albert Bloom (ur. 8 sierpień 2010r.) - czarodziej czystej krwi. Łowca. Członek Zgromadzenia "Korzeń". Albert był synem Bhutena Blooma. Do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower uczęszczał w latach 2021-2028, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Po ukończeniu szkoły ożenił się z May Rossie, i miał z nią syna Chad'a.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Albert urodził się w 2010 roku w czarodziejskiej rodzinie czystej krwi, był jedynakiem, jego matka zgineła z rąk urków kiedy Albert miał czternaście lat, więc wtedy wychowywał go jego ojciec Bhuten, który umarł w 2033 roku.

Lata nauki w Flamethrower'żeEdytuj

Albert uczęszczał do Flamethrower'u od września 2021 roku do czerwca 2028 roku, gdzie trafił do domu Geralda Goldenharta. Był bardzo zdolnym uczniem, podczas testów pomagał kolegą dając ściągać, zdarzało się również, że pisał niektórym osobą wypracowania i pracę domową. W 2025 roku zaczął spotykać się ze swoją przyszłą żonę May Rossie. Po ukończeniu szkoły dołączył do członków Zgromadzenia "Korzeń".

Albert jako łowcaEdytuj

Został Łowcą Irladzkiego Ministerstwa Magii w 2034 roku, rok po śmierci swojego ojca. Zdał bez żadnych problemów testy sprawnościowe i umysłowe w Wyższej Szkole Testów i Obrony.