FANDOM

Albert Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 sierpień 1719r.
Data śmierci 17 marzec 1800r. (80l.)
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Cyrus Warren (ojciec)
Arletta Weer (matka)
Annette Warren (siostra)
Louisa Aria Warren (siostra)
Ruth Edgerton (żona)
Lionel Warren (syn)
Isaac Warren (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca (1742-1791)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Albert Warren (ur. 19 sierpień 1719r. - zm. 17 marzec 1800r.) - czarodziej czystej krwi. Małżonek Ruth Edgerton. Ojciec Lionela i Isaaca.

BiografiaEdytuj

Albert urodził się w rodzinie czarodziei czystej krwi - Warren, jako najmłodsza dziecko Cyrusa Warrena i Arletty Weer, oraz brat Annetty i Louisy Arii. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1730-1737, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Interesował się podczas nauki jedynie obroną przed czarną magią.

Dalsze ŻycieEdytuj

Pod koniec lipca 1737 roku odbił się ze swoją szkolną miłością Ruth Edgerton, która po roku urodziła mu syna Lionela. Po narodzinach pierworodnego Albert rozpoczął edukację w Wyższej Szkole Testów i Obrony, gdzie po czterech latach został mianowany pełnoprawnym łowcą w Irlandzkim Ministerstwie Magii. Albert z żoną w 1741 roku doczekał się drugiego dziecka, kolejnego syna Isaaca. Albert był bardzo utalentowanym łowcą, w swojej karierze wtrącił do więzienia Dearktiness siedmioro czarodzieji, których własnoręcznie unieszkodliwił. W 1769 roku podczas misji łowców jego brygada została zaatakowana przez stado wilkołaków. Podczas ataku został bardzo poważnie zraniony, lecz po rocznej rekonwalescencji doszedł do siebie z kilkoma głębokimi bluzgami na ramionach i karku. Odszedł na emeryturę w listopadzie 1791 roku, a zmarł w marcu 1800 roku, mając 80 lat.