FANDOM

Aleksander "Antoni" Cesar (ur. 4 grudzień 1901 r., zm. 17 luty 1975r.) - polski czarodziej czystej krwi, syn Janiny i Pawła Cesar. Uczeń Mieszka I w latach 1913 - 1920, gdzie trafił do Sobieszczana. Mąż Anny Rebetki i ojciec Aleksandry Cesar i Bartłomieja Antoniego Cesara. Polski Prezydent Magii w latach 1941-1946.

Biografia Edytuj

Wczesne lata życia Edytuj

Antoni Cesar urodził się 4 grudnia 1901 roku w Białowieży. Bardzo szybko pokazał zdolności magiczne i szybko stał się sławny w tej części Polski. W 1913 roku otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa im. Mieszka I.

Szkoła Edytuj

Był wzorowym uczniem. Przez innych uczniów był uważany za ,,kujona". Po ukończeniu szkoły załamał się, ponieważ nie dostał najwyższej oceny z zielarstwa.

Praca Edytuj

W roku 1924, żeby nauczać w Mieszku I ( chociaż nie musiał), postanowił nauczać w Kółku Magicznym, w Radomiu. W 1930 postanowił, że jest gotowy i rozpoczął nauczanie jako nauczyciel zielarstwa. W 1941 został Prezydentem Rządu Magicznego Polski.

Rodzina Edytuj

W 1925 roku związał się z Anną Rebetką. Dwa lata później ożenił się. W 1929 roku urodziło mu się pierwsze dziecko, Bartłomiej Antoni Cesar. A w 1933 roku urodziło mu się drugie dziecko, córka Aleksandra Cesar.

Śmierć Edytuj

Zmarł w 17 luty 1975 roku na smoczą ospę.

Ciekawostki Edytuj

  • Antoni Cesar w Mieszku I nauczał zielarstwa, czyli jedynego przedmiotu, z którego nie dostał najwyższej oceny.