FANDOM

Allan Warren II
Informacje biograficzne
Data urodzenia 6 czerwiec 1869r.
Data śmierci 23 kwiecień 1933r. (64l.)
Status krwi czysta
Tytuł(y) Łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Franklin Warren (ojciec)
Matilda Sangster (matka)
Zoe Warren (siostra)
Lysander Warren (brat)
Octavia Stewart (żona)
Jubileena Warren (córka)
Waylon Warren I (syn)
Alexander Baker (zięć)
Cherilyn Baker (wnuczka)
Pierce Baker (wnuk)
Meryl Baker (wnuczka)
Myra Baker (wnuczka)
Grace Surratt (synowa)
Vance Warren (wnuk)
Alberic Warren (wnuk)
Orpheus Stewart (szwagier)
Ophelia Stewart (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Allan Warren II (ur. 6 czerwiec 1869r. - zm. 23 kwiecień 1933r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Octavii Stewart, oraz ojciec Jubileeny i Waylona I. Słynny Łowca w Irlandzkim Ministerstwie Magii w latach 1899-1933.

BiografiaEdytuj

Allan urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Warren, był synem Franklina Warrena i Matildy Sangster, oraz bratem Zoe i Lysandra. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1880-1887, gdzie trafił do Goldenhartu. Był najlepszy w obronie przed czarną magią. Po ukończeniu szkoły rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów, w 1889 roku został zaręczony z Octavią Stewart, która była córką najlepszej przyjaciółki jego matki. Para znała się już, gdyż jako małe dzieci spędzali z sobą mnóstwo czasu. Allan jednak nie był zachwycony zaręczynami, gdyż bardzo lubił Octavie, lecz był zakochany w koleżance z roku Holly Hoops, lecz nie mógł sprzeciwić się ojcu i matce, więc 3 marca 1893 roku ożenił się z Octavią. Małżeństwo służyło obojgu, jako przyjaciele dogadywali się i mieli wspólne zainteresowania. W 1895 roku Allan postanowił rozpoczął naukę w Wyższej Szkole Testów i Obrony, aby w przyszłości zostać łowcą. Tego samego roku Octavia zaszła w ciążę i w lutym 1897 roku na świat przyszła ich córka Jubileena. Po trzech latach para doczekała się drugiego dziecka, tym razem syna Waylona I. W 1899 roku Allan został dyplomowanym łowcą, z czego był bardzo dumny. Zmarł w wieku 64 lata 23 kwietnia 1933 roku, pozostawiając po sobie zasługi dla całego ministerstwa, gdyż był ogłoszony najbardziej zasłużonym łowcą w historii.