FANDOM

Allan Warren III
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 czerwiec 1969r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1969063086
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Van Warren (ojciec)
Clementyna Penvell (matka)
Anna Birmingham (żona)
Megan Warren (córka)
Jerald Warren (syn)
Percy Warren (syn)
Naomi Warren (córka)
Nel Warren (córka)
Connor Warren (dziadek)
Alina Flynn (babcia)
Janet Warren (ciotka)
Fabian Rickamson (wuj)
Caleb Rickamson (kuzyn)
Finn Rickamson (kuzyn)
Hektor Warren (wuj)
Cassidy Moon (ciotka)
Alyson Warren (kuzynka)
Colin Birmingham (teść)
Emma Queen (teściowa)
Hanna Birmingham (szwagierka)
Barry Turner (szwagier)
Justin Turner (siostrzeniec)
Deanwell z Gerwarreny (przodek)
Zdolności magiczne
Różdżka Brzoza, 9.5 cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Łowca (od 1994r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Ministerstwo Magii

Allan Aurelius Warren III (ur. 30 czerwiec 1969r.) - czarodziej czystej krwi. Pochodził z bardzo starej rodziny. Przodkiem rodziny Warren był Deanwell z Gerwarreny, założyciel rodu.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Allan urodził się pod koniec czerwca 1969 roku, jako jedyne dziecko Vana Warrena i Clementyny Penvell. Swoje dzieciństwo spędził w gronie rodziny. Najlepiej dogadywał się z dwójką kuzynów, Alyson i Finnem, cała trójka była w tym samym wieku. 1 września 1980 roku rozpoczął wraz z kuzynostwem pierwszy rok nauki w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu, a Alyson i Finn trafili do Prominentclawu. Był bardzo pilnym uczniem. Na trzecim roku wybrał na przedmiot dodatkowy opiekę nad magicznymi stworzeniami i starożytne runy. Zaliczył na dość dobrych ocenach SUMy. Pod koniec siedmioletniej nauki, gdy wracał poraz ostatni InspiroDream do Londynu na letnie wakacje do domu, poznał bliżej w jednym z przedziałów młodszą o rok czarownice Anne Birmingham, którą kojarzył z pokoju wspólnego w Goldenharcie. Dziewczyna nagle sprawiła, że Allan zauroczył się w niej po same uszy. Podczas całej podróży nie odstępował jej na krok, wręczając jej bukiety kwiatów i czekoladki. Po powrocie do domu został poinformowany przez Ministerstwo Magii, że jego prapra babka Maylene Connor przed śmiercią przepisała na niego cały majątek, a zyska do niego całe prawa gdy ukończy siedemnaście lat.

Dalsze ŻycieEdytuj

Gdy tylko Anna ukończyła szkołę w 1989 roku codziennie starczał pod jej oknem z kwiatami, zabierając ją na wspaniałe wycieczki. W tym samym roku Allan starał się w Ministerstwie Magii o posadę jako łowca. W 1990 pracę w ministerstwie rozpoczęła również i Anna. W 1994 roku pobrali się, a Allan został oficjalnie łowcą. Para doczekała się pięciorga dzieci, trzech córek: Megan, Naomi i Nel. Oraz dwóch synów: Jeralda i Percy'ego. Allan był ojcem chrzesnym Logana, pierwszego dziecka Alyson.