FANDOM

Altairer Taurin
Lore
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 czerwiec 1980r.
Status krwi Półkrwi
Numer PRN 1980061001
Tytuł(y) Sokół
Lord
Pseudonim(y) Morifin (przez ojca)
Altair (przez przyjaciół i znajomych)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Grimfold Taurin (ojciec)
Cersei Lannister (matka)
Myrcella Taurin (siostra-bliźniaczka)
Nimrodel Taurin (siostra)
Elron Barley (szwagier)
Scorpius Barley (siostrzeniec)
Faith Barley (siostrzenica)
Fleur Taurin (żona)
Harold Taurin (syn)
Benjen Taurin (syn)
Arwen Taurin (córka)
Carnil Taurin (kuzyn)
Zdolności magiczne
Różdżka Orzech włoski, 10 cali, włos chimery, sztywna.
Bogin Nocny Król
Patronus Niedźwiedź
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca w Ministerstwie Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Ród Taurin
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Altairer Grimfold Beor Taurin (ur. 10 czerwca 1980r.) - czarodziej półkrwi z starego i zamożnego rodu Taurinów. Najstarszy syn Grimfolda Taurina i Cersei Lannister, brat-bliźniak Myrcelli oraz starszy brat Nimrodel, a także kuzyn Carnila. W latach 1991-1998 uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Był szczególnie dobry w takich przedmiotach jak Zaklęcia i uroki, Obrona przed czarną magią, transmutacja, starożytne runy oraz historii magii. Po skończeniu szkoły zaczął pracę jako Łowca w Ministerstwie Magii. Ożenił się z Fleur Irwent, z którą miał trójkę dzieci: dwóch synów Harolda i Benjena oraz córkę Arwenę.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Altair urodził się jako najstarszy syn półkrwi czarodzieja Grimfolda i śmiertelniczki Cersei wraz z siostrą Myrcellą. Doczekał się też siostry Nimrodel.

Mając 6 lat po raz pierwszy nieświadomie użył magii dziecięcej. Już w dzieciństwie interesował się Chitchdeyą. Kibicował zwłaszcza Niedźwiedzią z Rhovanionu. W tamtym czasie jego matka została zabita przez Tallara Feltonna, za co trafił do Dearktiness. Jego ojciec był znanym i cenionym mistrzem eliksirów, toteż nie raz obserwował jak ojciec warzy jakiś eliksir. Gdy osiągnął 11 lat otrzymał list z Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower. Poszedł z ojcem na ulice Eldarów, gdzie w sklepie u Gringora kupił swoją różdżkę, a także wszystko, co było potrzebne na pierwszy rok.

Podróż do Flamethrower'że Edytuj

1 września 1991 roku przybył z ojcem na Peron 5 i 5/5, skąd pojechał pociągiem InspiroDream do szkoły. W czasie podróży poznał swych przyszłych przyjaciół: Harolda Hardwyna, Ronalda Gardnera oraz Miriane Lanstar. Chłopak uważał Lanstar za przemądrzałą dziewczynę, ale z Hardwynem i Gardnerem dobrze się dogadywał (zwłaszcza z Haroldem). Po przybyciu do Wielkiej Sali rozpoczęła się Ceremonia Przydziału. Gdy nadeszła jego kolej wrzucił kartkę z swoim nazwiskiem. Kocioł zastanawiał się pięć minut aż wreszcie przydzielił go do Goldenhartu.

Nauka w Flamethrone Edytuj

Pierwszy Rok Edytuj

Pierwsze miesiące nauki przeszły bez jakiś nadzwyczajnych wydarzeń dla Altaira i jego przyjaciół. Szczególnie lubił Transmutacje, Zaklęcia i Uroki oraz Obrona Przed Czarną Magią. W tym czasie także dostał się do szkolnej drużyny Chitchdey jako sokół, którego zadaniem było złapanie Złotego Grala, a to dzięki prowokacji Elrona Malfoya, który chciał upokorzyć Taurina, a dzięki niemu dostał się do drużyny. W pierwszym meczu pomiędzy Goldenhart a Prominentclaw złapał Grala w dziesięć minut od rozpoczęcia meczu, dzięki czemu jego drużyna wygrała. Dopiero w listopadzie doszło do tajemniczej sprawy; ktoś usiłował się włamać do gabinetu Dyrektora. Jednak nie odkryto, kto próbował tego dokonać. Na święto duchów doszło do ataku trolla jaskiniowego. Szybko się zorientowali, że brakuje Miriany. Odnaleźli Lanstar w łazience, gdzie ukrywała się przed trollem. Gdy Harold i Ronald odciągali uwagę stwora, Altairer za pomocą zaklęcia Lewitan podniósł jego broń i zrzucił na głowę. Chwilę potem przyszło na miejsce kilku nauczycieli. Zostali ukarani utratą 25 punktów dla swego domu, ale jednocześnie otrzymali 50 punktów za pokonanie trolla. Na święta powrócił do domu. Po powrocie dalej się pilnie uczył oraz brał udział w treningach Chitchdeya.