FANDOM

Alvan Coddington
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 sierpień 1972r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) Profesor
Opiekun Loslymor (od 2008r.)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Loran Coddington (ojciec)
Ginger Bennett (matka)
Loraine Wayne (żona)
Lucas Coddington (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Loslymor
Przynależność

Alvan Coddington (ur. 2 sierpień 1972r.) - czarodziej czystej krwi. Nauczyciel obrony przed czarną magią w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory, rozpoczął pracę w 2005 roku. A po trzech latach został opiekunem Loslymor.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był synem urzędników w Ministerstwie Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki Lorana Coddington i Ginger Bennett. Uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa Sonvermory w latach 1983-1990, gdzie podczas przydziału chciały go dwa domu Moryver i Loslymor, ale ostatecznie wybrał Loslymor. Podczas nauki interesował się zarówno obroną przed czarną magią jak i Chitchdey'em. Na trzecim roku (1985r.) zasiliła drużynę swojego domu, jako sokół. Po ukończeniu szkoły na prośbę rodziców zatrudnił się w Ministerstwie w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów Ameryki. W 1993 roku ożenił się ze szkolną znajomą Loraine Wayne, która w 1997 roku urodziła mu syna Lucasa. W 2005 roku dostaje propozycję pracy w Sonvermory od dyrektora Backstroma, aby zajął posadę nauczyciela obrony przed czarną magią. Po trzech dniach rozmyśleń i rozmowy z rodziną zgodził się.

Praca w SonvermoryEdytuj

Bardzo się cieszył, że akurat będzie nauczał swojego ulubionego przedmiotu z czasów szkolnych. Okazało się, że jest stworzony do nauczania. Uczniowie są zainteresowani jego zajęciami, a nauczyciele chwalą jego sposoby przekazywania wiedzy. W 2008 roku dyrektor proponuje mu objęcie pieczy nad studentami, jako opiekun Loslymor. Alvan od razu się zgadza.