FANDOM

Ambrosia Broadbent (zd. Joel)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 czerwiec 2003r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2003060817
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Gabriel Joel (ojciec)
Scarlett Leung (matka)
Amber Hoffman (macocha)
Chantel Joel (przyrodni brat)
Freddie Broadbent (mąż)
Gabriel Broadbent (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Kwatera Główna Zmywaczy Magii (2022)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Joel
Rodzina Broadbent
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Ambrosia Broadbent (zd. Joel; ur. 8 czerwiec 2003r.) - czarownica czystej krwi. Członkini rodziny Joel. Od 2028 roku żona Freddie'go Broadbenta, oraz matka Gabriela.

BiografiaEdytuj

Ambrosia urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Była córką Gabriela Joela i Scarlett Leung. Jej matka została zamordowana w 2005 roku przez wilkołaka, więc była wychowywana przez ojca. Lecz w 2006 roku ojciec Ambrosii postanowił ożenić się po raz drugi, tak jej macochą została Amber Hoffman, którą bardzo polubiła. Ambrosia w 2008 roku doczekała się przyrodniego brata Chantela, o którego na samym początku była bardzo zazdrosna. W latach 2014-2021 została uczennicą Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Na trzecim roku dołączyła do drużyny chitchdey'a swojego domu, gdzie grała za pozycji sokoła, oraz rozpoczęła naukę starożytnych rum i opieki nad magicznymi stworzeniami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Ambrosia w 2022 roku rozpoczęła prace w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Kwaterze Głównej Zmywaczy Magii. Na początku 2026 roku poznała czarodzieja Freddie'go Broadbenta, za którego wyszła za mąż w 2028 roku. Para w 2030 doczekała się syna Gabriela.