FANDOM

Ambrozyda Blood
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 październik 1926r.
Data śmierci 25 grudzień 2009r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1958100914
Tytuł(y) profesor
Opiekun Spectrumtire (2000-2009)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka Tarnina, 12.5 cala, włókno ze smoczego serca, nieco sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel eliksirów w Flamethrower'że (1994-2009)
Dom Spectrumtire
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Ambrozyda Blood (ur. 9 październik 1926r. - zm. 25 grudzień 2009r.) - czarownica czystej krwi. Nauczycielka eliksieów w Flamethrower'że w latach 1994-2009.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. W latach 1938-1945 uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie należała do domu Setha Spectrumtire. Była dość skrytą uczennica o wyjątkowej wiedzy i mocy magicznej.

NauczanieEdytuj

Pracę nauczyciela eliksirów rozpoczęła w 1994 roku praktycznie tego samego dnia co została przyjęta. Zajęła stanowisko mistrza eliksirów po rezygnacji poprzednika Hyforuza Vidviza. Była bardzo wredną kobietą i nie lubiana zarówno wśród uczniów jak i nauczycieli, lubiła karać uczniów i odejmowania dużo punktów. Nieukrywaną sympatii dla uczniów ze Spectrumtire i dzięki temu faworyzowała uczniów tego domu. W 2000 roku została opiekunką Spectrumtire. W 2009 roku została zamordowana podczas świąt przez urków, gdyż okazała być lojalnym profesorem i nie chciała zdradzić Nightingale. Jej następcą na stanowisku nauczyciela eliksirów został Friedrich McPhee.

WyglądEdytuj

Była to kobieta bardzo szczupła, czarnoskóra z wielką tiarą na głowie. Miała duże brązowe oczy i czarne włosy, które wiązała w ciasny kok.