FANDOM

Anabel Venet (zd. Luketic)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 sierpień 2007r.
Data śmierci 1 sierpień 2029r.
Status krwi Czysta
Numer PRN 2007080390
Pseudonim(y) Ana (dla znajomych, rodziny i męża)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Aaron Venet (mąż)
Kahlan Venet (córka)
Herman Luketic (ojciec)
Panmona Luketic (matka)
Libby Hauser (siostra)
Coop Hauser (szwagier)
Camilla Hauser (siostrzenica)
Kevin Luketic (brat)
Silvia Devil (siostra)
Afryk Devil (szwagier)
Thorny Devil (siostrzeniec)
Zdolności magiczne
Różdżka Wierzba, 10.5 cala, włókno ze smoczego serca. Giętka.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Zgromadzenie "Korzeń"
Rodzina Luketic
Rodzina Venet

Anabel Venet (z domu: Luketic ; ur. 3 sierpień 2007r., zm. 1 sierpnia 2029r.) Czarownica czystej krwi, urodzona w rodzinie Luketiców. Najmłodsza dziecko Hermana Luketica i Panmony Thietmar, a także siostra Libby, Kevina oraz Silvii. Uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower od 1 września 2018 roku do czerwca 2025 roku, gdzie została przydzielona do Spectrumtire. W czasach szkolnych przyjaźniła się z Tamarą House. Wyszła za mąż w 2027 roku za śmiertelnika Aarona Venet; przez ten fakt została ogłoszona zdrajcą krwi i wydziedziczona. Póżniej urodziła córkę Kahlan i podczas jej chrztu została zamordowana przez swojego starszego brata Kevina, podczas napaści na dom Venetów, gdzie odbywała się uroczystość.

BiografiaEdytuj

Anabel urodziła się w czarodziejskiej rodzinie czarodziei czystej krwi. Ma siostrę Libby Hauser, przez małżeństwo której została szwagierką Coop'a Hausera i ciotką Camilli Hauser. Ma również brata Kevina Luketica, który nigdy się nie ożenił, oraz siostrę Silvię Devil poprzez którą została szwagierką Afryka Devila i ciotką Thorny'ego Devila. Najbardziej ze swojego rodzeństwa lubiła Libby i jej całą rodziną, była matką chrzesną Camilli.

Jest bardzo prawdopodobne, że była osobą zupełnie inną od swojej rodziny, trafiła jednak do Spectrumtire. Po ukończeniu Flamethrower'u wyszła za mąż za Śmiertelnikiem Aarona Venet. Za zdradę (czyli ślub ze śmiertelnikiem) została wydziedziczona ze swojego rodu i ogłoszona zdrajczynią krwi. Wraz z mężem i córką Kahlan.

W przeciwieństwie do reszty rodziny Luketic, nie popierała Volhensinga, nie obchodziło ją jej pochodzenie i że jest z rodu czarodziei czystej krwi. Została członiem Zgromadzenie "Korzeń".

W 2029r. podczas chrztu swojej córki, na całą uroczystość napada gromada urków, mąż Aaron i córka uciekają, ale sama Anabel ginie z ręki swojego brata Kevina Luketica.

WyglądEdytuj

Anabel była podobna do swojej starszej siostry Libby, miała długie kręcone kasztanowe włosy i łagodne brązowe okrągłe oczy.