Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement

Anabel Venet (z domu: Luketic ; ur. 3 sierpień 1971r., zm. 1 sierpnia 1993r.) - czarownica czystej krwi, urodzona w rodzinie Luketiców.

Biografia[]

Najmłodsza dziecko Hermana Luketica i Panmony Thietmar, a także siostra Libby, Kevina oraz Silvii. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1982-1989, gdzie została przydzielona do Spectrumtire. W czasach szkolnych przyjaźniła się z Tamarą House. Wyszła za mąż w 1991 roku za śmiertelnika Aarona Venet; przez ten fakt została ogłoszona zdrajcą krwi i wydziedziczona. Później urodziła córkę Kahlan i podczas jej chrztu została zamordowana przez swojego starszego brata Kevina, podczas napaści na dom Venetów, gdzie odbywała się uroczystość.

Anabel była osobą zupełnie inną od swojej rodziny, trafiła jednak do Spectrumtire. Najbardziej ze swojego rodzeństwa lubiła Libby i jej całą rodziną, była matką chrzęsną Camilli.

W przeciwieństwie do reszty rodziny Luketic, nie popierała Vanhensinga, nie obchodziło ją jej pochodzenie i że jest z rodu czarodziei czystej krwi, a w 1992 roku została członkiem Zgromadzenia "Korzeń", założonego przez Lajosa Nightingale.

Wygląd[]

Anabel była podobna do swojej starszej siostry Libby, miała długie kręcone kasztanowe włosy i łagodne brązowe okrągłe oczy.

Advertisement