FANDOM

Anetha Queen (zd. Waddley)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 grudzień 1969r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1969123036
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu błękitne
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Irena Paverely (ciotka)
Artur Paverely (wuj)
Thomas Queen (mąż)
Hestia Queen (córka)
Gerta Queen (szwagierka)
Bradley Queen (szwagier)
Malcolm Queen (szwagier)
Robert Queen (szwagier)
Edmund Queen Jr (teść)
Diana McMiller (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 8.5 cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Waddley
Rodzina Queen
Ministerstwo Magii

Anetha Queen (zd. Waddley; ur. 30 grudzień 1969r.) - czarownica półkrwi. Jej matka była śmiertelniczką, a ojciec czarodziejem czystej krwi. Anetha wychowywała się u wujostwo, Ireny i Artura Paverely. Ponieważ jej rodzice zginęli gdy miała trzy lata.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodziła się na samym końcu grudnia 1969 roku. Została wychowana przez bezdzietne wujostwo, siostrę ojca i jej męża. 1 września 1981 roku rozpoczęła naukę w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Prominentclawu. Była bardzo bystrą czarodziejką, potrafiącą dobrze skupić się na wyznaczonym celu, dzieki czemu była bardzo dobra z transmutacji. Na trzecim roku wybrała na dodatkowy przedmiot numerologie i starożytne runy. Zdobyła wszystkie SUMy. A na siódmym roku zaliczyła owutemy. Ukończyła edukację w czerwcu 1988 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1990 natknęła się na korytarzu w Ministerstwie Magii na szkolnego kolegę Thomasa Queena, gdy przybyła prosić o pracę. Dostała ją w departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Odnalazła Thomasa od razu po wizycie u szefa tego departamentu. Chłopak zaprosił ją do pubu pod Oskubaną Sową, aby oblać jej sukces kuflem kremowego piwa. Zaczeli się od tego spotkania częściej spotykać, nie tylko w pracy ale również po za nią. Anetha wyszła za Thomasa w 1995 roku. Długo starała się z mężem o dziecko, gdy w 2002 roku przyszła na świat ich córka Hestia.