Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Aniela Chamberlain (zd. Warren; ur. 21 maj 1925r. - zm. 20 wrzesień 2009r.) - czarownica czystej krwi. Żona himalaisty i podróżnika Duncana Chamberlaina, oraz matka Duncana Jr.

Biografia[]

Aniela Warren urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Warren. Była najmłodszym dzieckiem Blue Warrena i Ellenor Connor. Aniela miała trójkę starszego rodzeństwa - siostrę Ursule, oraz dwóch braci Jarrota i Connora. 1 września 1936 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Aniela uwielbiała zielarstwo, co w dalszych latach stało się jej największą pasją. Naukę w Flamethrower'że ukończyła w czerwcu 1943 roku. W 1946 roku wyszła za mąż za podróżnika Duncana Chamberlaina, któremu po roku urodziła syna. Poród był wypełniony komplikacjami. Po długich staraniach o kolejne potomstwo, znachorzy orzekli, że Aniela nie będzie mogła mieć więcej dzieci. Zmarła w 2009 roku 20 września, mając 84 lata. Aniela doczekała się trójki wnucząt.

Advertisement