FANDOM

Anna Birmingham-Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 wrzesień 1970r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1970090911
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Colin Birmingham (ojciec)
Emma Queen (matka)
Hanna Birmingham (siostra)
Allan Warren III (mąż)
Megan Warren (córka)
Jerald Warren (syn)
Percy Warren (syn)
Naomi Warren (córka)
Nel Warren (córka)
Barry Turner (szwagier)
Justin Turner (siostrzeniec)
Taylor Birmingham (wuj)
Rebecka Starbron (ciotka)
Melody Birmingham (kuzynka)
Melany Birmingham (kuzynka)
Misty Birmingham (kuzynka)
Rose Quirmen (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Czereśnia, 13.5 cala, włos z ogona jednorożca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwa Magii - Departament Transportu Magicznego
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Warren
Ministerstwo Magii

Anna Birmingham-Warren (ur. 9 wrzesień 1970r.) - czarownica półkrwi. Członkini rodziny Birmingham. Małżonka Allana Warrena III.

BiografiaEdytuj

Anna urodziła się na początku września 1970 roku. Była córką Colina Birmingham i Emmy Queen. Po kilku latach na świat przyszła jej siostra Hanna. Anna była nadzwyczaj spokojną dziewczynką i bardzo cichą, gdy przed pierwszym września dostała list ze szkoły, rodzice bali się, że z jej delikatnością nie da sobie rady z rówieśnikami. Lecz gdy znalazła się w expresie do Flamethroweru 1 września 1982 roku, szybko się zaklimatyzowała, i otworzyła na przyjaźnie. Podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Podczas edukacji jej mocną stroną stała się transmutacja i lekcje z eliksirów. Pod koniec szóstego roku w expresie Flamethrower-Londyn, podczas powrotu do domu na letnie wakacje poznała Allana Warrena, który przez całą podróż nie odstepował ją o krok. Wyczarowywał jej bukiety kwiatów i obdarowywał czekoladkami. Anna była bardzo poruszona tymi zaletami, ponieważ Allan też wpadł jej w oko.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji (1989) nadal spotykała się z Allanem, chłopak również nie dawał za wygraną, codziennie od samego świtu piasiadywał pod jej oknem z bukietem kwiatów. Pod koniec 1989 roku Anna rozpoczęła swoją pierwszą pracę w Ministerstwie Magii, w Departamencie Transportu Magicznego, a Allan od roku kształcił się aby zostać łowcą. W 1994 roku Anna wyszła za mąż za Allana, który tego samego roku został łowcą. Po kilku latach doczekali się pięciorga pociech - trzech córek Megan, Naomi i Nel, oraz dwóch synów Jeralda i Percy'ego.