Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement

Anna Birmingham-Warren (ur. 9 wrzesień 1970r.) - czarownica półkrwi. Członkini rodziny Birmingham. Małżonka Allana Warrena III.

Biografia[]

Anna urodziła się na początku września 1970 roku. Była córką Colina Birmingham i Emmy Queen. Po kilku latach na świat przyszła jej siostra Hanna. Anna była nadzwyczaj spokojną dziewczynką i bardzo cichą, gdy przed pierwszym września dostała list ze szkoły, rodzice bali się, że z jej delikatnością nie da sobie rady z rówieśnikami. Lecz gdy znalazła się w expresie do Flamethroweru 1 września 1982 roku, szybko się zaklimatyzowała, i otworzyła na przyjaźnie. Podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Podczas edukacji jej mocną stroną stała się transmutacja i lekcje z eliksirów. Pod koniec szóstego roku w expresie Flamethrower-Londyn, podczas powrotu do domu na letnie wakacje poznała Allana Warrena, który przez całą podróż nie odstepował ją o krok. Wyczarowywał jej bukiety kwiatów i obdarowywał czekoladkami. Anna była bardzo poruszona tymi zaletami, ponieważ Allan też wpadł jej w oko.

Dalsze Życie[]

Po ukończeniu edukacji (1989) nadal spotykała się z Allanem, chłopak również nie dawał za wygraną, codziennie od samego świtu piasiadywał pod jej oknem z bukietem kwiatów. Pod koniec 1989 roku Anna rozpoczęła swoją pierwszą pracę w Ministerstwie Magii, w Departamencie Transportu Magicznego, a Allan od roku kształcił się aby zostać łowcą. W 1994 roku Anna wyszła za mąż za Allana, który tego samego roku został łowcą. Po kilku latach doczekali się pięciorga pociech - trzech córek Megan, Naomi i Nel, oraz dwóch synów Jeralda i Percy'ego.

Advertisement