FANDOM

Anna Crockett (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 lipiec 1785r.
Data śmierci 20 październik 1869r. (84l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1785071510
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Caleb Warren (ojciec)
Rosalind Turing (matka)
Geraldina Warren (siostra)
Allan Warren I (brat)
Rhys Warren (brat)
Luther Crockett (mąż)
Kyle Crockett (syn)
Margot Crockett (córka)
Robert Crockett (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Crockett
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Anna Crockett (zd. Warren; ur. 15 lipiec 1785r. - zm. 20 październik 1869r.) - czarownica czystej krwi, małżonka Luthera Crocketta, oraz matka Kyle'a, Margot i Roberta.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Córka Caleba Warrena i Rosalind Turing, oraz siostra Geraldiny, Allana I i Rhysa. Uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1796-1803, gdzie została przydzielona do Goldenhartu.

Dalsze ŻycieEdytuj

Anna po ukończeniu szkoły praktycznie od razu rozpoczęła pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów. Była nadzwyczaj wymagającym dla siebie urzędnikiem, liczyło się dla niej tylko i wyłącznie prawo. Była bardzo stanowcza i surowa dla czarodzieji, którzy popełnili przestępstwo używając magii w towarzystwie śmiertelników. W 1810 roku wyszła za mąż za Luthera Crocketta, któremu nałożyła potężna karę za złamanie prawa. Mężczyzna pisał do niej listy i składał donosy, a nawet nachodził ją w domu, tak że pewnego dnia zakochali się w sobie. Para z biegiem lat doczekała się trójki dzieci - Kyle'a, Margot i Roberta. Została otruta poprzez czekoladki nafaszerowane trucizną dnia 20 października 1869 roku, winowajcę nigdy nie znaleziono, prawdopodobnie był to ktoś komu Anna wlepiła potężna pieniężną karę za złamanie prawa tajności czarów.