Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Annabella Callaghan (zd. Chamberlain; ur. 26 sierpień 1983r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Harry'ego Callaghana, oraz matka dwóch córek Audrey i Jeane.

Biografia[]

Annabella urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, była najmłodszym z trójki dzieci Duncana Chamberlaina Jr i Isabelli Cesengrose, oraz młodszą siostrą Dakoty i Everesta. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczęła 1 września 1994 roku, gdzie trafiła do Prominentclawu. Na trzecim roku wybrała tylko dwa dodatkowe przedmioty - numerologię i starożytne runy. Naukę w Flamethrower'że ukończyła w czerwcu 2001 roku. Wyszła za mąż za Harry'ego Callaghana w kwietniu 2002 roku. Harry był jej najlepszym przyjacielem w szkole. Annabella od razu po ślubie dzięki wstawiennictwu Dakoty dostała pracę w Biurze Głównym Sieci Liffe, gdzie Dakota pracowała. W marcu 2003 roku dzięki nawiązałym znajomością przeniosła się z biura sieci Liffe do Międzynarodowego Urzędu Handlu Magicznego. Ze związku z Harrym Anna doczekała się dwójki dzieci, córek Audrey i Jeane.

Advertisement