Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Anthony DeLaughter (ur. 16 czerwiec 1814r. - zm. 24 listopad 1923r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny DeLaughter. Trzykrotnie żonaty. W latach 1833-1850 z Gwyneth Moon z którą miał trójkę dzieci, córki Lynn i Dawn oraz syna Charlesa. Drugą żoną Anthony'ego była Judith Bancroft, była od niego czternaście lat młodsza. Para była ze sobą w latach 1854-1862 i doczekali się tylko syna Elijaha. Trzecią i ostatnią żoną Anthony'ego była Emily Young, która była jego prawdziwą i jedyną miłością, para rozumiała się bez żadnych słów, byli najlepszymi przyjaciółmi. Pobrali się w 1868 roku i byli ze sobą do śmierci Anthony'ego w 1923 roku. Z tego związku, Anthony miał dwójkę dzieci, córkę Lysandre i syna Rory'ego.

Biogtafia[]

Anthony urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był drugim dzieckiem i najmłodszym synem Fletcher'a DeLaughtera i Jill Winner. Miał starszego brata Strothera i młodszą siostrę Yvette. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1825-1832, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Prominentclawu. Tam interesował się obroną przed czarną magią i zaklęciami. Był mistrzem w pojedynkach czarodziei.

Dalsze Życie[]

Po ukończeniu szkoły rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii, w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów, oraz był trzykrotnie żonaty. Ze wszystkich związków doczekał się sześciorga potomków, trzech synów i trzech córek. Zmarł z przyczyn naturalnych 24 listopada 1923 roku, mając ukończone 109 lat.

Advertisement