FANDOM

Apollo Descamp-Semaras II
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1891
Data śmierci 1920
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Rodzina
Rodzina Apollo Descamp-Semaras (dziadek)

Gregor Descamp-Semaras

Pozostałe informacje
Przynależność Bractwo zmysłów

Ród Descamp

Apollo Descamp-Semaras II - Czarodziej czystej krwi, Mag dźwięku. Głowa odłamu Descamp-Semaras.

BiografiaEdytuj

Po ukończeniu nauki w 1908 przyłączył się wraz z rodzeństwem do Bractwa zmysłów, którego założyciele zostali zamordowani rok później. Gdy nowy przywódca bractwa Henryk Volfshteis zaczął organizować armię magów zmysłów, by zemścić się za założycieli, Apollo ogłosił, że nie będzie brał udziału w walkach. Dwa lata później Apollo został ogłoszony głową rodziny Descamp-Semaras.

Wojna ŚródziemnomorskaEdytuj

Gdy w 1912 wybuchła Wojna Śródziemnomorska, Henryk zażądał by Descampowie się określili, po której stronie będą walczyć. Apollo skontaktował się z głową całego Rodu Haroldem Descampem, który postanowił zorganizować Czwarty Wielki Szczyt Descamp. Wszystkie głowy wszystkich odłamów rodu na żądanie Harolda przybyły do rodzinnego pałacyku w Danii, by obradować. Apollo znalazł się wśród nich jako reprezentant Descamp-Semaras i przeciwnik udziału w wojnie. Ostatecznie wielka rada rodzinna zadecydowała, że pozostanie neutralna, a do walki stanie tylko jeśli zostaliby zaatakowani. Apollo osobiście przekazał Henrykowi wieści.

ŚmierćEdytuj

W 1920 dwudziestu wojowników Bractwa zaatakowało rodzinny pałacyk Descamp-Semaras. Apollo wraz z bratem, wujem i kuzynami stanął w obronie domu, pozostali zostali odesłani do Descampów we Włoszech, siecią Liffe. Wkrótce z Francji, Włoch i Austrii przybyli członkowie Rodu by pomóc w obronie. Gdy Magowie zmysłów dostali się do dworku, Apollo rzucił się na nich mimo przewagi liczebnej i został trafiony śmiertelnym zaklęciem.

Poprzednik
Apollo Descamp-Semaras I
Głowa Descamp-Semaras
1910 - 1920
Następca
Gregor Descamp-Semaras