FANDOM

Arianna Warren-Land
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 sierpień 1650r.
Data śmierci 1 listopad 1676r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Deanwar Warren ojciec
Helga Blue matka
Caleb Allan Warren brat
Kordian Land mąż
Helen Land córka
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 8¾ cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Animag rudy perski kot
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Modelka (1669-1676)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Land

Arianna Warren-Land (ur. 3 sierpień 1650r. - zm. 1 listopad 1676r.) - czarownica czystej krwi, członkini rodziny Warren, modelka.

BiografiaEdytuj

Arianna urodziła się na początku sierpnia 1650 roku jako córka Deanwara Warrena i Helgi Blue, od 1652 roku również siostra Caleba Allana. Arianna już jako mała dziewczynka była bardzo śliczna o twrzy anioła. 1 września 1661 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Goldenhartu. Interesowała się zakleciami i urokami, oraz transmutacją. Z każdym rokiem Arianna była coraz piękniejsza, a chłopcy uganiali się za nią jak opętani. Po ukończeniu szkoły w czerwcu 1668 roku zarejestrowała się jako animag w Ministerstwie Magii, przybierała postać rudego perskiego kota.

Dalsze ŻycieEdytuj

W marcu 1669 roku została zaczepiona przez kobietę zajmująca się modelingiem, która zaprosiła ją na spotkanie, kobieta okazała się być śmiertelniczką, ale Arianna postanowiła podjąć sie tego i zostać modelka i zacząć pracę w jej agencji, oraz postanowiła nikomu nie mówić, że jest czarownicą. Pod koniec '69 roku poznała fotografa Kordiana Landa, który był ją zauroczony, zawsze twierdził że Arianna ze swoją twrza zajdzie bardzo daleko. W 1671 roku poddała się miłości i wyszła za mąż za Kordiana. Jej kariera modelki rozwijała się błyskawicznie. Wyjeżdżała do Francji i Ameryki. W 1673 roku na świat przychodzi ich córka Helen, która odziedziczyła urodę po matce, lecz oczy miała ojca.

ŚmierćEdytuj

Arianna zmarła 1 listopada 1676 roku na skutek otrucia, podczas pokazu mody zostaje otruta przez jedna z zazdrosbych modelek.