FANDOM

Aron Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 maj 1848r.
Data śmierci 21 lipiec 1955r. (107l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Regulard Warren (ojciec)
Paige Relly (matka)
Franklin Warren (brat)
Emily Blow (żona)
Melisandra Warren (córka)
Florian Warren (syn)
Brianne Warren (córka)
Hugh Fiennes (zięć)
Emma Fiennes (wnuczka)
Garrett Fiennes (wnuk)
Philippa Fiennes (wnuczka)
Amy McClerry (synowa)
Serena Warren (wnuczka)
Kiara Warren (wnuczka)
Charles Speleers (zięć)
Caitriona Speleers (wnuczka)
Malcolm Speleers (wnuk)
Violet Speleers (wnuczka)
Wyatt Speleers (wnuk)
Ivyann Speleers (wnuczka)
Hattie Blow (teściowa)
Matilda Sangster (bratowa)
Zoe Warren (bratanica)
Allan Warren II (bratanek)
Lysander Warren (bratanek)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Aron Warren (ur. 8 maj 1848r. - zm. 21 lipiec 1955r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Warren. Mąż Emily Blow, oraz ojciec Melisandry, Floriana i Brianne.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był drugim synem Regularda Warrena i Paige Relly, oraz młodszym bratem Franklina. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1859-1866, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Aron na trzecim roku wybrała na przedmiot dodatkowy numerologię, śmiertelnikoznawstwo, opiekę nad magicznymi stworzeniami i starożytne runy. Jednak po pierwszym semestrze zrezygnował z śmiertelnikoznawstwa.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1868 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Biurze Irlandzkiego Przedstawiciela Międzynarodowej Konferencji Czarodziejów. Po miesiącu pracy zaczął spotykać się z Emily Blow, która była zapotrzona w nim jak w zwierciadle, a do tego posiadała dar jasnowidzenia. Para pobrała się w 1872 roku. W lipcu 1873 roku na świat przyszło ich pierwsze dziecko, córka Melisandra, która odziedziczyła daj jasnowidzenia po matce. Gdy Melisandra skończyła półtora roku zaczęli starać się o kolejne potomstwo. Jednak długo nie mogli się doczekać, dopiero w 1879 roku na świat przyszedł ich jedyny syn Florian. Aron był strasznie zapatrzony w syna, być może dla tego, że mały Florian był do niego bardzo podobny. W 1884 roku Aron i Emily doczekali się trzeciego dziecka kolejnej córki Brianne, która urodziła się ze zdolnością zmieniacza.

Aron chwalił się swoją rodziną za każdym razem gdy spotykał się z rodziną czy z przyjaciółmi. Opowiadał przeróżne historię o Melisandrze, czy Florianie, a zdaniem Arona Brianne była najbardziej niezwykłą osoba na świecie i oczkiem w głowie ojca, czym czasami narażał się starszym dzieciom. Aron zmarł w wieku 107 lat, dnia 21 lipca 1955 roku. Odszedł na niewydolność nerek, oraz astmę.