FANDOM

ARTUS
Artus
- płomykówka, należał do Rafael'a Monteza, który dostał go w prezencie od Quinna, podczas swojego pierwszego pobytu na Ulicy Pokątnej. Został zakupiony w sklepie Centrum Tannera .

WyglądEdytuj

Artus jest z rodziny sów płomykowatych. Jego ubarwienie jest jasnobrązowe, z białym brzuchem. Ma duże, czarne oczy. Miał około czterdziestu centymetrów wysokości

BiografiaEdytuj

UrodzinyEdytuj

Niewiadomo zbyt wiele na temat urodzenia Artusa, napewno urodził się przed rokiem 2040, kiedy kupił go Rafael Montez, w Centrum Tannera.

Kupiony przez QuinnaEdytuj

W wakacje, przed pujściem do szkoły, Rafael, pan Wilson i Quinn wybrali się na zakupy na ulicę Pokątnąulicę Pokątną, podczas gdy Rafael miał przerwę i odpoczywał przy aptece, Quinn w tajemnicy przed nim kupił mu sowę. Rafael bardzo się ucieszył na jej widok, zaopiekował się Artusem.

U CuddyEdytuj

W domu swich opiekunów Rafael musiał trzymac Artusa w kladce, w przeciwnym razie spotykali się w byntem obu ciotek, Rafael jednak często go wypuszczał, go gdy siedział w kladce, robił zbyt dużo hałasu.

W Flamethrower'żeEdytuj

Artus wraz z Rafael'em co rok jeździli do Flamethrower'u, służąc mu jako towarzysz oraz pocztowa sowa. Mieszkał w sowiarni, lecz często spędzał czas z Rafael'em. W pociągu jednak trzymany był w kladce w speclalnym przedziale dla zwierząt i bagaży.

InformacjeEdytuj

Zobacz teżEdytuj