FANDOM

Arya Feande
11-a-040
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 czerwiec 1199r.
Data śmierci 14 styczeń 1286r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Ojciec
Axor Feande (brat)
Esmeralda Feande (krewna)
Nora Feande (krewna)
Zdolności magiczne
Różdżka Cis, 11 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel Starożytnych Run (1229-1238)

Dyrektor Flamethrower'u (1238-1271)

Dom Rabbitsweet
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Arya Feande (ur. 30 czerwiec 1199r. - zm. 14 styczeń 1286r.) - czarownica czystej krwi, dyrektor Flamethrower'u w latach 1238-1271, jej poprzedniczką była Daenerys Deneedno. W czasach szkolnych należała do domu Riveera Rabbitaweeta. Arya miała tylko jeden portret w Flamethrower'że, który znajdował się w gabinecie dyrektora, aby mogła służyć mu radą i wiedzą.

Życie AryEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziei czystej krwi. Jej ojciec był magiem na królewskim dworze. Arya miała również młodszego brata Axora. Jako uczennica była Bukonką. Interesowała się runicznymi znakami. Po ukończeniu edukacji pracowała jako pokojówka księżniczki. A w 1225 roku opuściła królestwo wyruszając w świat. W podróży poznała czarnoksiężnika Vellwooda, który wciągnął ją w czarną magię. Przez znajomość z Vellwoodem straciła nie tylko rok życia, ale i piękną twarz. Pewnego razu trysnął jej eliksir raniąc jej cała lewą część twarzy. W 1227 roku pojawiła się w Londynie. Długo nie mogła znaleźć swojego miejsca ani pracy. Gdy w 1229 roku zatrudniła się w Flamethrower'że jako wykladowczyni starożytnych run. Była świetna w swoim fachu, uczniowie na samym początku bali się jej, ze względu na jej blizne, lecz później bardzo ją lubili. Bardzo szybko stała się zastępca dyrektorki Deneedno, a w 1238 roku została dyrektorem, gdy Deneedno poszła na emeryturę. Posadę tą piastował aż 33 lat, gdyż w wakacje 1271 roku nagle zaginęła. Cała społeczność czarodziejskiego świata szukała jej, lecz na próżno. 14 stycznia1286 roku nagle z jak ze mgły pojawia się w progu Flamethrower'u wyniszczona Feande, brudna, osłabiona i z wyrwanym językiem. Zmarła po kilku godzinach. Nikt nigdy się nie dowiedział co się dokładnie jej stało. Jej portret zawisł w gabinecie dyrektora. Została przedstawiona na nim w jak najlepszym świetle, w czarnej sukni i butelkowozielonej pelerynie. Bardzo mało odzywają się do innych dyrektorów, a gdy ktoś zapytał się o to co się stało, mówiła, że nic nie pamięta.