Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Szkoła Magii Flamethrower Wiki
August Enverson
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 kwiecień 1923r.
Data śmierci 24 lipiec 2025r. (102l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1923040361
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Louis Enverson (brat)
Bernard Ferguson (adopcyjny ojciec)
Alice Ferguson (adopcyjna matka)
Valentina Quileute (żona)
Wendi Enverson (córka)
John Enverson (syn)
Lysandra Enverson (córka)
Alexandra Enverson (córka)
Justin Enverson (syn)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Enverson
Irlandzkie Ministerstwo Magii

August Enverson (ur. 3 kwiecień 1923r. - zm. 24 lipiec 2025r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Enverson. August miał młodszego brata Louisa. Mąż Valentiny Quileute, oraz ojciec pięciorga dzieci - trzech córek Wendi, Lysandry, Alexandry, oraz dwóch synów Johna i Justina.

Biografia[]

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Wraz z bratem Louis'em bardzo szybko zostali sami i trafili do domu zastępczego (miał sześć lat, a Louis cztery), gdyż ich rodzice zginęli podczas lotu na miotle, wpadając przez przypadek na samolot. Obaj bracia trafili pod opiekę młodego małżeństwa państwa Ferguson - Bernarda i Alice, którzy nie mogli mieć swoich biologicznych dzieci. W latach 1934-1941 uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału, trafił do Goldenhartu. W 1945 roku ożenił się z Valentiną Quileute, z którą doczekał się piątki dzieci. August w 1942 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów. Zmarł w 2025 roku, mając 102 lat.