FANDOM

August Reynolds
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 luty 2008r.
Status krwi czysta
Numer PRN 2008021284
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu gratanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Marcus Reynolds (brat)
Harriet Reynolds (siostra)
Alannis Reynolds (siostra)
Jeanette Whedon-Olson (żona)
Cameron Reynolds (syn)
Emmalyn Reynolds (córka)
Lukaz Whedon-Olson (teść)
Lianna Warren (teściowa)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność

August Reynolds (ur. 12 luty 2008r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Jeanette Whedon-Olson, oraz ojciec Camerona i Emmalyn. Eliksiroznawca. Słynny z wynalezienia eliksirów leczniczych, które na przykład usuwały trądzik, albo w minutę leczyły od kataru.

BiografieEdytuj

August urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Miał trójkę rodzeństwa, brata Marcusa i dwie siostry Harriet i Alannis. Uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 2019-2026, gdzie trafił do Prominentclawu. Na piątym roku został mianowany prefektem swojego domu wraz z Ann Magoo. August interesował się eliksirami. Po ukończeniu szkoły zaczął spotykać się z Jeanette Whedon-Olson, ze szkolną znajomą, oraz rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Patentów Absurdalnych. Z Jeanette ożenił się po roku. Para w 2028 roku doczekała się pierwszego dziecka, syna Camerona, a w 2030 roku, córki Emmalyn. W 2035 roku wynalazł swój pierwszy leczniczy wywar na trądzik, a po roku eliksir wyleczący z kataru w ciągu minuty.