FANDOM

August Warren I
Informacje biograficzne
Data urodzenia 26 sierpień 1859r.
Data śmierci 30 kwiecień 1970r. (110l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1859082666
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Paul Warren (ojciec)
Gabriella McCoy (matka)
Claudia Warren (siostra)
Johanna Burnett (żona)
Amber Warren (córka)
Dafnis Warren (córka)
Michael Warren (syn)
Gaite Warren (córka)
Tyson Warren (syn)
George Descamp-Montez II (szwagier)
William Paul Descamp-Montez (siostrzeniec)
Zdolności magiczne
Animag jastrząb
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

August Warren I (ur. 26 sierpień 1859r. - zm. 30 kwiecień 1970r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Johanny Burnett, oraz ojciec Amber, Dafnis, Michaela, Gaite i Tysona.

BiografiaEdytuj

August Warren urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był drugim dzieckiem Paula Warrena i Gabrielli McCoy, oraz młodszym bratem Claudi. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1870-1877, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. August interesował się transmutacją. Po ukończeniu szkoły został zarejestrowanym animagiem, i przybierał postać jastrzębia.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1879 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii, w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Tego samego roku poznał swoją przyszłą żonę Johanne Burnett, która przybyła do Anglii prosto ze Stanów Zjednoczonych Ameryki. Para zakochała się w sobie od pierwszego wejrzenia i pobrali się w 1882 roku. August i Johanna doczekała się wspólnie pięcioro dzieci, trzech córek Amber, Dafnis i Gaite, oraz dwóch synów Michaela i Tysona. W 1919 roku przeniósł się do Departamentu Transportu Magicznego, gdzie został szefem. August przeżył 110 lat, zmarł 30 kwietnia 1970 roku.