FANDOM

Augustyn Rooney
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 lipiec 1959r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Evan Rooney I (ojciec)
Florence Rooney (matka)
Galaria Rooney (siostra)
Flora Rooney I (siostra)
Diamond Rooney (brat)
Nina Glandd (żona)
Evan Rooney II (syn)
Flora Rooney II (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Mahoń, 12 cali, pióro feniksa, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel w Uniwersytecie Magii Trollformler
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Rooney
Uniwersytet Magii Trollformler

Augustyn Rooney (ur. 22 lipiec 1959r.) - czarodziej czystej krwi, członek rodziny Rooney. Słynny badacz magicznych stworzeń, nauczyciel opieki nad magicznymi stworzeniami w Uniwersytecie Magii Trollformler.

BiografiaEdytuj

Augustyn Rooney urodzony w 1959 roku w rodzinie Rooney, jako syn Evana Rooneya I i Florence Montez, miał również trójkę rodzeństwa: dwie siostry: Galarię i Florę I, oraz brata Diamonda. Podczas edukacji w Flamethrower'że został przydzielony do Prominentclawu, tam udzielał się we wszystkich sprawach dotyczących magicznych stworzeń. Po ukończeniu edukacji wyjechał za granicę, do Szwecjii, tam poznał i ożenił się z Niną Glandd, która urodziła mu dwójkę dzieci: syna Evana II i córkę Florę II.

PracaEdytuj

Augustyn w Szwecjii zatrudnił się w Uniwersytecie Magii Trollformler, gdzie zauroczył się całą kulturą i magią tego miejsca i otwartością tamtejszych ludzi. Był w Trollformler nauczycielem opieki nad magicznymi stworzeniami.

Późniejsze lataEdytuj

Augustyn wraz z żoną i dziećmi odwiedził rodzinę w Anglii podczas wakacji w 2014 roku.