FANDOM

Ayana Warren (zd. Uchida)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 26 lipiec 1955 roku, Japonia
Status krwi czysta
Numer PRN 1955072611
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Nels Warren (mąż)
Emi Warren (córka)
Risa Warren (córka)
Craig Warren (syn)
Alberic Warren (teść)
Jeanette Flannery (teściowa)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów
Przynależność Rodzina Uchida
Szkoła Magii Gakuran w Japonii
Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Ayana Warren (zd. Uchida; ur. 26 lipiec 1955r.) - japońska czarownica czystej krwi. Jej ojciec był wysoko ustawionym urzędnikiem w Japońskim Ministerstwie Magii, a matka prowadziła dom. Ayana była jedynaczką i dla jej rodziny było wielkim szokiem, gdy zdecydowała się wyjechać do Anglii i tam zamieszkać. Małżonka Nelsa Warrena, oraz matka trójki dzieci - Emi i Risy i Craiga.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Ayana uczęszczała do Szkoły Magii Gakuran w Japonii w latach 1967-1973. Ayana była bardzo dobra w transmutacji czym w późniejszych latach zachwycała członków rodziny Warren. W 1975 roku poznała brytyjskiego czarodzieja Nelsa Warrena, który przybył do Japonii na wymianę studencką. Para polubiła się, gdyż bardzo zaciekawił dziewczynę akcent przybysza. Nels bardzo ją rozśmieszał, gdyż staraj się nieudolnie nauczyć się jej języka. Para spędzała ze sobą dużo czasu. Gdy Nels miał już wrócić do swojego kraju Ayana postanowiła jechać z nim, czym bardzo zasmuciła swoich rodziców, gdyż była ich jedynym dzieckiem.

Dalsze ŻycieEdytuj

W Anglii tym razem Nels uczył Ayane angielskiego, co było dla Ayany bardzo trudne. Aż wspólnie postanowili rozpocząć pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów, gdyż urzędnicy byli zachwyceni inteligencją Ayany. W 1977 roku Ayana przyjęła oświadczyny Nelsa i po trzech miesiącach pobrali się. Po ślubie postanowili spędzić kilka miesięcy w Japonii, gdzie Ayana zaszła w ciążę. W 1979 roku na świat przyszła ich pierwszą córką Emi, a po kilku kolejnych latach kolejne dzieci, druga córka Risa i syn Craiga. Ayana była zachwycona, że mogła nazwać swoje dwie pierwsze córki imionami z jej ojczyzny.