FANDOM

Barbra Pross (zd. Devil)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 grudnia 1994r.
Status krwi Czysta
Numer PRN 1994122498
Tytuł(y) Urk
Pseudonim(y) Panna Tortura
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu czarne
Kolor włosów jasnobrązowe
Rodzina
Rodzina Eddy Pross (mąż)
Eleonor Pross (córka)
Clinton Devil II (ojciec)
Polluxa Corrigend (matka)
Afryk Devil (brat)
Silvia Luketic (bratowa)
Thorny Devil (bratanek)
Laura Devil (siostra)
Jeff Singleton (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 10 cali, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Urkowie
Rodzina Devil
Rodzina Pross

Barbra Pross (z domu: Devil; ur. 24 grudnia 1994r.) - czarownica czystej krwi. Członkini rodziny Devil. Należała do zwolenników Lorda Vanhensinga, nazywana Panną Torturą, gdyż była mistrzynią w zadawaniu bólu przez tortury.

BiografiaEdytuj

Barbra urodziła się w rodzinie Devil, gdzie była najstarsza córką Clintona Devila II i Polluxy Corrigend. Barbra miała również dwójkę rodzeństwa: brata Afryka i siostrę Laure. Miała bardzo trudny charakter, ale posiadała dużą moc magiczna.

W latach 2006-2013 uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Spectrumtire. Tam była liderką w szkolnej grupie dziewcząt, które dokuczały i znęcała się nad słabszymi, zazwyczaj były to ładne, inteligentne i dobrze wychowanie dziewczęta.

W 2014 roku wyszła za mąż za Eddy'ego Prossa, z którym doczekała się córki Eleonor. Barbra na samym początku nie posiadała instynktu macierzyńskiego. Lecz po wszystko się zmieniło i zaczęła dbać o córkę.

Jako UrkEdytuj

Została Urkiem w 2020 roku, była bardzo złośliwą kobietą, lubiła strasznie torturować. Nigdy w swoim życiu nie użyła zaklęcia mordu, Barbra nigdy nie brała udziału w misjach urków zazwyczaj to do niej transportowano schwytanych, i to ona torturowała bo właśnie była w tym bezlitosna i najlepsza. Dzięki jej torturom Vanhensing bardzo dużo dowiedział się na temat Ministerstwa Magii podczas pierwszej wojny czarodziejów.