FANDOM

Barbra Pross (zd. Devil)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 24 grudnia 1994
Status krwi Czysta
Tytuł(y) Urk
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu czarne
Kolor włosów jasnobrązowe
Rodzina
Rodzina Eddy Pross (mąż)
Eleonor Pross (córka)
Clinton Devil II (ojciec)
Polluxa Devil (matka)
Phelion Devil (dziadek)
Waleria Devil (babcia)
Afryk Devil (brat)
Silvia Devil (bratowa)
Thorny Devil (bratanek)
Laura Singleton (siostra)
Jeff Singleton (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 10 cali, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Urkowie
Rodzina Devil
Rodzina Pross

Barbra Pross (z domu: Devil; ur. 24 grudnia 1994r.) - Czarownica czystej krwi, najstarsze dziecko Clintona Devila II oraz Polluxy Corrigend. Była również siostrą Afryka i Laury. Wyszła za Eddy'ego Pross'a i miała z nim córkę Eleonor. Barbra rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że 1 września 2006 roku, gdzie została przydzielona do Spectrumtire. Tam była liderką w szkolnej grupie dziewcząt, które dokuczały słabszym, zazwyczaj inteligentnym i dobrze wychowanym dziewczynom.

BiografiaEdytuj

Barbra urodziła się w rodzinie Devil, gdzie była najstarsza córką Clintona Devila II i Polluxy Corrigend. Barbra miała również dwójkę rodzeństwa: brata Afryka i siostrę Laure. Miała bardzo trudny charakter, ale posiadała dużą moc magiczna.

Jako urkEdytuj

Została Urkiem w 2020 roku, była bardzo złośliwą kobietą, lubiła strasznie torturować. Nigdy w swoim życiu nie użyła zaklęcia mordu, Barbra nigdy nie brała udziału w misjach urków zazwyczaj to do niej przytargano schwytanych, to ona torturowała bo właśnie była w tym bezlitosna. Dzięki jej tortura Vanhensing bardzo dużo dowiedział się na temat Ministerstwa Magii podczas pierwszej wojny czarodziejów.