FANDOM

Barry Turner
Informacje biograficzne
Data urodzenia 8 marzec 1974r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1974030821
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Kurt Turner (ojciec)
Ingrid Steel (matka)
Dagmara Turner (siostra)
Mary Turner (siostra)
Jill Turner (siostra)
Hanna Birmingham (żona)
Justin Turner (syn)
Candy Juniper (synowa)
Cassidy Turner (wnuczka)
Candy Turner II (wnuczka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Turner
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Barry Turner (ur. 8 marzec 1974r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Turner.

BiografiaEdytuj

Urodził się jako jedyny syn Kurta Turnera i Ingrid Steel. Barry miał trzy siostry, dwie starsze: Dagmare i Mary, oraz młodszą Jill. 1 września 1985 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Spectrumtire jak większość członków jego rodziny. Tam podczas uczty powitalnej w 1989 roku, rzucił w stronę stołu Rogonów pigułek tłuczonych ziemniaków, które trafiły w głowę Hanny Birmingham. Od tej pory dokuczał jej, wypisując zmyślone fakty na jej temat, czy podrzucał świństwa do szkolnej torby. Hanna niestety nie zwracali szczególnej uwagi na te doczepki, gdyż Barry robił to, go dziewczyna spodobała mu się.

Dalsze ŻycieEdytuj

Barry po ukończeniu szkoły zatrudnił się w Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów. Gdy pewnego sierpnia 1997 roku pomagał siostrze i siostrzeńcowi w zakupach szkolnych na ulicy Północnej natrafił w bibliotece właśnie na Hannę, którą od ostatniego spotkania w 1992 roku wypiękniała jeszcze bardziej, przez co chłopak prawie co nie wpadł do beczki ze skoczył łajnem. Po godzinie natrafił na nią w pubie pod Oskubaną Sową, gdzie zaproponował jej kremowe piwo. Dziewczyna od razu go poznałam i od niechcenia zgodziła się. Podczas rozmowy wyjaśnił jej swoje szkolne zachowania, wyjawiając, że bardzo jemu się podoba. Od tego spotkania zaczęli się częściej spotykać. Gdy w lipcu 1999 roku pobrali się. 31 stycznia 2002 roku na świat przychodzi ich pierwszy i zarazem ostatni syn Justin.