FANDOM

Beater Goss
Informacje biograficzne
Data urodzenia 31 sierpień 1024r.
Data śmierci 18 listopada 1157r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Xena Kinm (żona)
Simba Goss (syn)
Liter Goss (syn)
Coleb Goss (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Topola, 14 cali, pióro feniksa, sztywna.
Bogin centaur
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel śmiertelników języka angielskiego (1043-1051)
Nauczyciel astronomii w Flamethrowr'że (1051-1079)
Dyrektor Flamethrower'u (1 września 1079r. - 27 czerwca 1142r.)
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Goss
Flamethrower

Beater Goss (ur. 31 sierpień 1024r. - zm. 18 listopada 1157r.) - czarodziej czystej krwi, urząd dyrektora Flamethrower'u rozpoczął 1 września 1079 roku, a ukończył 27 czerwca 1142 roku. Beater był uważany za lojalnego ale tchórzliwego dyrektora, pod koniec panowania nie opuszczał swojej sypialni, bo w gabinecie dyrektora miał cztery boginy. Po opuszczeniu Flamethrower'u w gabinecie zawisł jego portret, a boginy samowolnie opuściły te pomieszczenie.

BiografiaEdytuj

Beater Goss urodził się 31 sierpnia 1024 roku jako dziesiąte i najmłodsze dziecko, miał dziewięć sióstr. Przez całe dzieciństwo był ubierany i odbierany przez rodzinę jako dziewczynka, gdyż nikt nie wierzył, że wreszcie rodzinie Goss urodził się syn. Zwany był Beathą. W wieku jedenastu lat dostał list z Flamethrower'u, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do domu Setha Spectrumtire. Już bez sióstr i całej rodziny ubierał się i zachowywał jak chłopiec, choć w szkole miał najwięcej koleżanek niż kolegów. Po ukończeniu edukacji wyprowadził się z domu i zamieszkał samotnie w Londynie gdzie rozpoczął nauczanie śmiertelników języka angielskiego. W 1049 roku dowiaduje się, że jego cała rodzina wyprowadziła się do Australii pozostawiają do samego w Anglii, po roku dostaje list, że wszyscy zginęli poprzez zerwanie się klifu i cała rodzina zginęła w oceanie, trauma po dożywotniej stracie najbliższych sprowokowała go do samobójstwa, lecz podczas odbierana sobie życia linia pęka, co dla Beatera oznaczało znak, że musi żyć.

Nauczyciel w Flamethrower'żeEdytuj

W 1051 rozpoczyna pracę w Flamethrower'że jako wykładowca astronomii, praca sprawiał, że zapomniał o wszystkich złych chwilach w swoim życiu.

RodzinaEdytuj

Po trzech latach nauczania zostaje napadnięty przez rabusi, pobity i obrabowany, zostaje ponownie zaatakowany tym razem przez wilkołaka, o mało co nie zostaje rozszerpany, ratuje go Xena Kimn, która po roku staje się żoną Beatera, para odczekuje się trojaczków (Simby, Litera i Coleba). Chłopcy okazują się być charłakami.

DyrektorEdytuj

1 września 1079 roku zostaje dyrektorem Flamethrower'u, stołek dyrektora nie jest dla niego miękkim posłaniem na tym stanowisku, złe decyzję sprawiają, że Beater robi sobie wrogów w ministerstwie magii, dostaje anonimowe pogruszki, po ośmiu latach wpada w depresję, boi się nawet własnego cienia, w 1089 roku w Flamethrower'że dochodzi do strajku, nauczyciele domagają się podwyżek, a rodzice uczniów domagają się zmiany dyrektora, Beater zgłasza rezygnację, lecz pomocna dłoń wyciąga do niego Główny Mag Zarządu Czarodziejów, Blaine Chuck, który staje się prawa ręką Beater pomaga mu we wszystkich decyzjach. 1096 roku szkoła wychodzi na prostą, nauczyciele wracają do nauczania, a rodzice uczniów nie domagają się już zmiany dyrektora. Tego samego roku Beater staje się marionetką w rękach Chucka, który mając u władzy cały Zarząd Czarodziejów, a do tego również Flamethrower decyduje samowolnie strącić nieoficjalnie Gossa z posady. Beater nie wiedząc co właściwie dzieje się w Flamethrower'że podpisuję wszystko co podsuwa mu Chuck. W 1138 roku po podpisaniu przez Beater zgody na usunięcie centaurów z Ciemnego Lasu, dochodzi do walki pomiędzy szkołą a mieszkańcami lasu, tego roku ginie na oczach Beatera główny mag poprzez strzałę wystrzeloną przez centaury. Myśląc, że to był zamach na jego osobę zamyka się w swojej sypialni nie wychodząc z niej. Wtedy również w gabinecie dyrektora zadomowiło się kilka boginów, zmieniając się w centaury gdy dyrektor chce wyjść ze swojej sypialni.

Emerytura i śmierćEdytuj

Beater Goss odchodzi na emeryturę 27 czerwca 1142 roku. Umiera 18 listopada 1157 roku, w otoczeniu rodziny, choć nadal bał się strasznie wychodzić z domu.