FANDOM

Bernard Coleyd
Informacje biograficzne
Data urodzenia 26 czerwiec 1984r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1984062662
Tytuł(y) łowca
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Frederick Coleyd (ojciec)
Elizabeth Birmingham (matka)
Tay Coleyd (brat)
Jamie Clamson (żona)
Stanley Coleyd (syn)
Selvion Coleyd (syn)
Siena Coledy (córka)
Jenny Coleyd (córka)
Glynnis Frye (szwagierka)
Tyffany Coleyd (bratanica)
David Coleyd (bratanek)
Ilsa Coleyd (bratanica)
Zdolności magiczne
Różdżka Sosna, 10.3/4 cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łowca w Ministerstwie Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Coleyd
Ministerstwo Magii

Bernard Coleyd (ur. 26 czerwiec 1984r.) - czarodziej półkrwi. Od 2009 roku Łowca w Ministerstwie Magii.

Wczesne ŻycieEdytuj

Bernard urodził się pod koniec czerwca 1984 roku, jako drugi syn Fredericka Coleyda i Elizabeth Birmingham. Bernard miał o cztery lata starszego brata Tay'a. Bernard jako mały chłopiec strasznie bał się swojego brata, który bez powodu zaczepiał go, grożąc mu, że podczas wakacji do Egiptu zamknie go w piramidzie. Bernard stał się odważniejszy gdy jego brat poszedł w 1992 roku do szkoły. 1 września 1995 roku rozpoczął magiczną edukację w Flamethrower'że, gdzie podczas ceremonii przydziału został przydzielony do Goldenhartu, przez cały pierwszy rok unikał agresywnego brata, do czasu gdy na drugim roku powstrzymał go przed wrzuceniem młodszego kolegi do jeziora. Wtedy Bernard przestał się go bać i jak tylko potrafił ratował jego ofiary. Bernard stał się jedyną osobą do której Tay czuł respekt. Na początku czwartego roku poznał Buchonkę Jamie Clamson, która była jedną z ofiar Tay'a, po tym jak Bernard uratował ją z uścisku brata, zaczęli się ze sobą przyjaźnić. Pod koniec piątego roku zostali para, i tego samego roku spędzili wspólny miesiąc wakacji oraz razem poszli na ślub Tay'a i Glynnis. Para była widywana następnego roku ciągle razem na korytarzach czy podczas wspólnej nauki. Bernard zdał wszystkie owutemy, dzięki wspólnej nauce ze swoją dziewczyną, dzięki której był nieco dalej z materiałem od reszty rówieśników, gdyż Jamie była o rok starsza do Bernarda.

Dalsze ŻycieEdytuj

Bernard w 2003 roku został ojcem chrzestnym córki brata Tyffany, od tego czasu relację braterskie nieco się ociepliły, i bracia coraz częściej spotykali się na wspólnych rodzinnych kolacjach. W 2005 rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii, startując na stanowisku łowcy. A w 2007 roku ożenił się z Jamie, z którą po roku doczekał się syna Stanleya. W 2009 roku został łowcą, oraz zaczął angażować się w pomoc biednym czarodzieją, pomagając im wyjść z długów czy znaleźć pracę albo dom. W 2011 roku przyszedł na świat jego kolejny syn Selvion. A po kolejnych kilku latach dwie córki Siena i Jenny. W 2020 roku cała rodzina dowiaduje się, że brat Bernarda stał się zwolennikiem Vanhensinga, podczas interwencji u pewnej pary obdarzonych, których zaatakowali urkowie, Bernard z innymi łowcami ruszyli im na pomoc. Podczas walki na oczach Bernarda kaptur zsunął się z głowy Tay'a, i tak dowiedział się prawdy o bracie. Od tego zdarzenia Bernard i Jamie zaczęli pomagać rodzinie brata, która była w wielkiej rozpaczy. Po upadku Czarnego Pana w 2029 roku, brygada łowców w której był również Bernard aresztowała trzech urków między innymi Tay'a. Cała trójka została skazana na dożywotni pobyt w więzieniu dla czarodzieji Dearktiness. Bernard ze szwagierka dwa razy w tygodnie odwiedza brata w więzieniu.