FANDOM

Blaudyna Mingell
Sir Luke Fildes - Carina, 1910
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 luty 1551r.
Data śmierci 7 grudzień 1606r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Elphir Mingell (brat)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca nauczyciel historii magii (1584-1601)
Dyrektor Flamethrower'u (1601-1606)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Flamethrower
Rodzina Mingell

Blaudyna Mingell (ur. 10 luty 1551r. - zm. 7 grudzień 1606r.) - czarownica czystej krwi; dyrektorka Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1601-1606. Jej obraz wisi w gabinecie dyrektora.

BiografiaEdytuj

Blaudyna Mingell urodziła się 10 lutego 1551 roku, w rodzinie czarodziei czystej krwi, jej rodzice szczycili się w świecie czarodziei szczególną sympatią, a rodzina Mingell szlacheckim pochodzeniem. Blaudyna miała również młodszego brata o imieniu Elphir.

W 1562r. rozpoczeła naukę w Flamethrower'że gdzie została przydzielona do Rabbitsweetu.

Nauczycielka i dyrektor Flamethrower'uEdytuj

NauczycielEdytuj

1584r. rozpoczęła pracę jako nauczycielka w Flamethrower'że, zajmowała stanowisko profesora histori magii, jej zajęcia odbywały się na czwartym piętrze w sali numer 4B.

DyrektorEdytuj

Posadę dyrektora zajęła po śmierci jej poprzednika Bruttoma Thietmara w 1601 roku, ale jej kariera dyrektora trwała tylko przez 5 lat, ponieważ zmarła 7 grudnia 1606 roku mając 55 lat.

WyglądEdytuj

Blaudyna miała długie, kręcone rude włosy i okrągłe kasztanowe oczy. Zazwyczaj nosiła suknię uszytą z jedwabiu i koronek.