FANDOM

Bractwo zmysłów - organizacja integrująca magów zmysłów z Grecji i państw sąsiadujących. Później przerodziła się w organizację militarną.

HistoriaEdytuj

PowstanieEdytuj

Bractwo zostało założone w 1887, przez Andyta i Filipę Roditi, w celu integrowania Magów Zmysłów. Początkowo obejmowała tylko tereny Grecji, ale po kilku latach dołączali do nich czarodzieje z Europy południowej i Aryki północnej. W 1909 czarodzieje obawiający się zagrożenia, jakim mogła być potęga Magii zmysłowej, dokonali zamachu, w którym zostali zabici założyciele bractwa.

Wojna SródziemnomorskaEdytuj

Przywództwo w bractwie objął Henryk Volfshteis, który poprzysiągł zemstę i przygotował plan ataku na społeczeństwo czarodziejów. Znaczna większość Magów zmysłowych poparła jego działanie i utworzyła armię zmysłów. Wojsko stanowili gównie magowie słowa, dźwięku i dotyku (oraz nieliczni magowie bólu), pozostali mieli zajmować się sabotażem. Początkowo organizowano tylko małe akcje, których celem było osłabienie sił ministerstwa (głównie w Grecji). Dopiero w 1912 rozpoczęto wojnę, gdy siedziba główna Bractwa została zaatakowana, przez aurorów. Bitwa trwała dwa dni i zakończyła się zwycięstwem bractwa.

Początek konfliktu oznaczał dla wielu Magów zmysłów, wybór strony po której będą walczyć. Jednym z nich był Apollo Descamp-Semaras II, który wraz z rodzeństwem należał do bractwa, ale był przeciwnikiem walk. Niepewny skontaktował się z głową całego rodu w Dani - Haroldem Descampem, który zadecydował by zorganizować Czwarty Wielki Szczyt Descamp. Na jego wezwanie przybyli, miesiąc później do rodzinnego pałacyku w Dani, wszyscy najważniejsi członkowie wszystkich odłamów rodziny i razem zadecydowali, że rodzina nie weźmie udziału w wojnie, jeśli nie będzie to konieczne. Odejście Descampów rozzłościło Henryka, ponieważ w rodzinie było wielu Magów zmysłów.

Pierwszy atak bractwa wymierzony był w Egipt, który nie był przygotowany do walki i szybko skapitulował. Łatwe zwycięstwo przekonało wielu Magów do wsparcia Bractwa. Henryk następne ataki wymierzył we Włoskie Ministerstwo w Rzymie i Francuską szkołę magii. Walki trwały długo, ale udało się tylko przejąć Włochy i południową część Francji. Do 1919 Bractwo kontrolowało prawie wszystkie brzegi morza Śródziemnego.

W 1920 odbyła się bitwa o pałacyk rodziny Descamp-Semaras, który był istotną pozycją w Grecji. Do obrony stanęło wielu członków Rodu Descamp, z Europy południowej. Magowie zmysłów przegrali, ale wśród ofiar po stronie rodziny znalazł się Apollo. Gregor Descamp-Semaras chciał pomścić brata, więc poprosił Harolda by Ród jeszcze raz rozpatrzył udział w wojnie, podobnie jak George Descamp-Montez II, jednak nie otrzymali poparcia. Miesiąc później Gregor wkradł się do siedziby głównej i zamordował Henryka.

Wszech MagEdytuj

W bractwie zapanował chaos, członkowie nie byli przygotowani na przejęcie władzy i obawiali się że bez przywódcy są wystawieni na atak Ministerstwa. Wtedy pojawił się potężny Czarodziej, który nazwał siebie Wszech Magiem i głosił, że posługuje się wszystkimi rodzajami Magii Zmysłowej. Początkowo uznano go za kłamcę, ale gdy pokonał najlepszych Magów lekkim skinieniem ręki, szybko zmienili zdanie i ogłosili go przywódcą Bractwa. Wszech Mag przekonał pozostałych że tylko Magowie zmysłów są cokolwiek warci, a pozostali czarodzieje to tylko defekt mieszania krwi, których powinno się wybić, zaś Śmiertelników zniewolić i wykorzystać jako siłą robocza. Od tego czasu wojna przestałą być zemstą, ale próbą przejęcia władzy. Wszech Mag dzięki świetnym umiejętnością dyplomatycznym powiększył armię Bractwa dwukrotnie i wprowadził reżim, dzięki któremu stowarzyszenie było bardziej zorganizowane.

Atak z południaEdytuj

W porównaniu do Henryka, nowy władca nie interesował się morzem Śródziemnym, a Europą. Część armii Magów zmysłów przeprawiła się przez Francję, by podbić zachodnie Niemcy. Pozostałe siły zostały wysłane droga morską przeciwko Brytanii.

Znani CzłonkowieEdytuj

Osoba Rodzaj Magii Stanowisko
Andyt Roditi Nieznany Przywódcy
Filipa Roditi
Henryk Volfshteis Magia Słów
Apollo Descamp-Semaras II Magia Dźwięku Nieznane
Gregor Descamp-Semaras Nieznany
Wszech Mag Wszystkie (prawdopodobnie) Przywódca