FANDOM

Brad Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 czerwiec 1925r.
Data śmierci 3 grudzień 1996r.
Status krwi śmiertelnik
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Ciotka
Michael Birmingham (brat)
Marisa Montez (żona)
Odessa Montez (szwagierka)
Elizabeth Birmingham (córka)
Hayley Birmingham (córka)
Bryan Birmingham (syn)
Colin Birmingham (bratanek)
Taylor Birmingham (bratanek)
Tribus Montez (teść)
Desdemona Montez (teściowa)
Pozostałe informacje
Przynależność Rodzina Birmingham

Brad Birmingham (ur. 17 czerwiec 1925r. - zm. 3 grudzień 1996r.) - śmiertelnik. Po uzyskaniu pełnoletności zamieszkał nad pizzerią ze swoim bratem Michaelem, wiodac imprezowe życie.

Wczesne ŻycieEdytuj

Brad urodził się wśród śmiertelników i sam był śmiertelnikiem. Miał starszego i dwa lata brata Michaela, z którym był nierozłączny. Obu braci wychowywała ciotka (starsza siostra ich matki) ponieważ ich rodzice oddali ich pod jej opiekę, ponieważ nie dawali sobie rady. A sami wyjechali w ciepłe kraje. Brad w szkole nie był orłem, ale nie sprawiał dużych kłopotów, o czym nie można było powiedzieć o Michaelu.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1946 roku wraz z bratem odwiedził sklep z butami, gdzie podczas wyjścia natrafili na dwie identyczne dziewczyny Odessę i Marisę. Okazało się wkrótce (1948r.), że Michael żeni się z Odessą. Brad i Marisa poznali się bliżej na ślubie rodzeństwa, a na przyjęciu weselnym coś między nimi zaiskrzyło. W 1951 roku Brad i Marisa również postanowili się pobrać. Małżeństwo z biegiem lat urodziło się trochę dzieci: dwie córki Elizabeth i Hayley i syn Bryan. Brad 9 grudnia 1987 roku pożegnał żonę, a sam zmarł 3 grudnia 1996 roku, przeżywamy 71 lat.

WyglądEdytuj

Brad był podobnego wzrostu co Michael, miał niebieskie oczy i kasztanowe włosy.