FANDOM

Bradley Queen
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 sierpień 1974r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Animag
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Edmund Queen Jr (ojciec)
Diana McMiller (matka)
Thomas Queen (brat)
Gerta Queen (siostra)
Malcolm Queen (brat)
Robert Queen (brat)
Lily Ball (żona)
Anetha Waddley (bratowa)
Hestia Queen (bratanica)
Alexandra Reed (bratowa)
William Queen (bratanek)
Silvia Queen (bratanica)
Edmund Queen Sr (dziadek)
Joanna Queen (babcia)
Emma Queen (ciotka)
Colin Birmingham (wuj)
Anna Birmingham (kuzynka)
Hanna Birmingham (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Mahoń, 10.3/4 cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Animag koń
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Queen

Ministerstwo Magii

Bradley "Brad" Queen (ur. 13 sierpień 1974r.) - czarodziej półkrwi. Członek rodziny Queen. Bradley był bardzo utalentowanym czarodziejem. Był animagiem, a przybierał postać konia

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Brad urodził się na początku sierpnia 1974 roku, jako drugi syn Edmunda Queena Jr i Diany McMiller. Miał dwójkę starszego rodzeństwa: brata Thomasa i siostrę Gerte, oraz dwóch młodszych braci: Malcolma i Roberta. Brad jako ośmiolatek bardzo lubił biwaki, a w szczególności łowienie ryb. Miał bardzo dobry kontakt z rodzeństwem i całą rodziną. Był bardzo pomocnym i grzecznym chłopcem, najbardziej przepadały za nim czarownice w podeszłym wieku. 1 września 1985 roku rozpoczął magiczna edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, tego samego roku rozpoczynała naukę Gerta, choć była o rok starsza od Brada, ale urodziła się w październiku. Bradley podczas ceremonii przydziału został przydzielony do Goldenhartu, a Gerta do Prominentclawu. Brad na trzecim roku rozpoczął naukę dwóch nowych przedmiotów, wróżbiarstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami. Lubił też chitchdeya, dzięki czemu mógł rywalizować i zakładać się o zwycięstwo z rodzeństwem gdy Rogoni grali przeciw Pufonom.

Dalsze ŻycieEdytuj

Bradley zaraz po ukończeniu edukacji w czerwcu 1992 roku rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Transportu Magicznego, urzędowł w Komisji Kwalifikacyjnej Teleportacji. Podczas jednego ze spotkań w ministerstwie natknął się na Lily Ball, znajomą z roku, która akurat starała się o posadę w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów. Już po kilku dniach znów wpadli na siebie na korytarzu. Od słowa do słowa Brad zaprosił ją do pubu. Od tego spotkania zaczęli spędzać razem mnustwo czasu, gdy we wrześniu 2000 roku Brad ożenił się z Lily. Bardzo długo starali się o potomstwo lecz bez żadnych rezultatów.