FANDOM

Brittany Hingis (zd. McCartney)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 październik 2003r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina George McCartney (ojciec)
Gerta Queen (matka)
Sean McCartney (brat)
Charly McCartney (brat)
Tyson Hingis (mąż)
Hermes Hingis (syn)
Edmund Queen Jr (dziadek)
Diana McMiller (babcia)
Thomas Queen (wuj)
Bradley Queen (wuj)
Malcolm Queen (wuj)
Robert Queen (wuj)
Reynold Hingis (teść)
Mariel Cancer (teściowa)
Zdolności magiczne
Różdżka Cyprys, 9½ cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina McCartney
Rodzina Hingis
Ministerstwo Magii
Zgromadzenie "Korzeń" (pośrednio)

Brittany Hingis (zd. McCartney; ur. 19 październik 2003r.) - czarownica półkrwi. Małżonka Tysona Hingisa. Matka Hermesa Hingisa.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziei, w połowie października 2003 roku jako córka George'a McCartney'a i Gerty Queen. Brittany miała również dwóch braci, starszego Sean'a i młodszego Charly'ego. W sierpniu 2015 roku udała się z rodziną na ulicę Północną, gdzie zakupiła wszystkie potrzene przybory szkolne i podręczniki, oraz swoją pierwszą różdżkę, którą zakupiła w sklepie Langenstterów. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczęła 1 września 2015 roku, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Goldenhartu. Na trzecim roku zaczęła uczyć się wróżbiarstwa, numerologii i starożytnych run. Na piątym roku zdobyła wszystkie dziesięć SUMów, a podczas Owutemów, oblała jedynie wróżbiarstwo. Ukończyła edukację w czerwcu 2022 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Miesiąc po ukończeniu szkoły, poznała cztery lata starszego od siebie czarodzieja Tysona Hingisa, z którego wyszła za mąż w styczniu, a w maju urodził im się syn Hermes. W 2026 roku Brittany rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Po roku dołączyła pośrednio do członków Zgromadzenia Korzeń, gdzie był już jej bracia. Dla zgromadzenia zbierała informację o działaniach urków i od czasu do czasu dawała schronienie zagrożonym członkom.