FANDOM

Bryan Birmingham
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 czerwiec 1958r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1958061923
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Brad Birmingham (ojciec)
Marisa Montez (matka)
Elizabeth Birmingham (siostra)
Hayley Birmingham (siostra)
Maggie Baphord (żona)
Kristin Birmingham (córka)
Edward Birmingham (syn)
Maximus Birmingham (syn)
Morgana Birmingham (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Mahoń, 11 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Transportu Magicznego (od 1977r)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham

Ministerstwo Magii

Bryan Birmingham (ur. 19 czerwiec 1958r.) - czarodziej półkrwi. Najmłodsze dziecko i jedyny syn Marisy Montez i Brada Birmingham. Mial również dwie starsze siostry: Elizabeth i Hayley. Bryan był bardzo podobny do swojego ojca, był również najmłodszym, bo piątym wnukiem Tribusa Monteza i Desdemony Hooley.

Wczesne ŻycieEdytuj

Bryan urodził się w połowie czerwca 1958 roku. Był to spokojny, bardzo skryty i nieśmiały chlopiec. Bryan był przywiązany najbardziej do swojej marki, nie odstępował jej o krok. Dopiero w wieku dziewięciu lat nieco się usamodzielnił. 1 września 1969 roku rozpoczął edukację w Flamethrower'że, gdzie podczas ceremonii przydziału, trafił do Goldenhartu. Rodzice w szczególności matka bała się, że nie da sobie rady. Nawet na początku roku wysłała odpowiednią prośbę do dyrektora, aby poprosił nauczycieli żeby mieli na Bryana oko. Jednak po kilku dniach wśród rówieśników, Bryan zmienił się nie do poznania. Stał się bardzo otwarty i śmiały, okazało się również, że ma wielki talent do transmutacji i zaklęć. Na piątym roku był jednym z niewielu, który nazbierał najwięcej SUM'ów ze swojego rocznika.

Dalsze ŻycieEdytuj

Podczas ślubu swojej siostry Elizabeth (10 sierpień 1976r.) zapoznał atrakcyjną blondynkę, która była na ślubie kelnerką. Dziewczyna była młodsza od Bryana o dwa lata, a nazywała się Maggie Baphord. Para zaczęła się ze sobą spotykać, lecz Maggie musiała wrócić na ostatni rok do Flamethroweru, ale nieustannie wysyłamy sobie sowy. Bryan w 1977 roku rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamecie Transportu Magicznego. Na początku września 1980 roku ożenił się z Maggie, z którą po kilku latach doczekał się czwórki potomstwa: Kristin, Edwarda, Maximusa i Morganę. Rodzina zamieszkała na wsi, na przedmieściach Londynu. Chodujac kurczaki, oraz posiadając sad z ogrodem.

WyglądEdytuj

Bryan był prawie co kopią swojego ojca Brada. Miał kasztanowe oczy i nieco dłuższe kasztanowe włosy.