FANDOM

Bryan Elton
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1 luty 2006r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2006020186
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Calvin Elton (ojciec)
Kristin Birmingham (matka)
Isabel Elton (siostra)
Parker Rowan (żona)
Fergus Elton (syn)
Audrey Elton (córka)
Kathryn Elton (córka)
Buzz Lund (szwagier)
Maury Lund (siostrzeniec)
Lizabeth Lund (siostrzenica)
Bryan Birmingham (dziadek)
Maggie Baphord (babcia)
Morgana Birmingham (ciotka)
Maximus Birmingham (wuj)
Edward Birmingham (wuj)
Caroline Rowan (szwagierka)
Tina Rowan (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Leszczyna, 10¾ cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Elton
Ministerstwo Magii

Bryan Elton (ur. 1 luty 2006r.) - czarodziej półkrwi. Członek rodziny Elton. Zwycięzca kilku konkursów z historii magii i eliksirów.

Wczesne ŻycieEdytuj

Bryan urodził się na samym początku lutego 2006 roku. Był synem Calvina Eltona i Kristin Birmingham. Po pięciu latach doczekał się rodzeństwa, siostry Isabel. Bryan odziedziczył imię po dziadku, który wyciągnął rękę do jego rodziny, która właśnie wtedy potrzebowała czyjejś pomocy. Bryan wychowywał się w domu swoich dziadków, jego rodzice ciężko pracowali więc większość dnia spędzał z babcią i dziadkiem. Zmieniło się to, gdy w 2013 roku przeprowadził się z rodzicami i siostrą do swojego domu, na osiedle, na przedmieściach Londynu, do uroczego domu jednorodzinnego. 1 września 2017 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Na pierwszym roku interesował się historią magii i eliksirami, i te dwie dziedziny stały się jego największą pasją. Na czwartym roku napisał pietnastostronowy referat na temat dziesięciu zastosowań ropy ropniaka złocistego. Referat ten zajął pierwsze miejsce w konkursie alchemicznym. Na szóstym roku zgłosił się do konkursu o historii magii organizowany przez Ministerstwo Magii, ze współpracą z Magazynem "Czar", zajął pierwsze miejsce, otrzymując sto złotych monet oraz wywiad dla Czaru na pierwszą stronę.

Dalsze ŻycieEdytuj

Bryan po ukończeniu szkoły nadal brał udział w przeróżnych konkursach. W 2025 roku rozpoczal prace w Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów. Latem 2027 roku wygrał kolejny konkurs o eliksirach, na konkursie poznał przeuroczą czarownicę Parker Rowan, która kojarzył ze szkoły. Dziewczyna była na konkursie aby kibicować kuzynce. Po roku pobrali się, a w 2030 roku doczekali się pierwszego dziecka, syna Fergusa. Syn był w oczkiem głowie Bryana, spędzał z nim tyle czasu ile tylko mógł. Lecz po kilku tygodniach po urodzeniu syna dostal awans w pracy i teraz większość wolnego spędzał w biurze. W sierpniu 2035 roku doczekał się bliźniaczek: Audrey i Kathryn. Po roku Bryan ze swoja rodziną przeprowadził się do jednej z wiosek zamieszkałych między innymi przez samych czarodziejów.