FANDOM

Caesar Montez I
Informacje biograficzne
Data urodzenia 9 październik 1869r.
Data śmierci 20 styczeń 1940r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Asher Montez (ojciec)
Aurellia Amber (matka)
Charles Montez (brat)
Priscilla Montez II (siostra)
Teodora Leund (pierwsza żona)
Stella Norris (druga żona)
Darcy (matka Tribusa)
Tribus Montez (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Olcha, 10¾ cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez

Caesar Montez I (ur. 9 październik 1869r. - zm. 20 styczeń 1940r.) - czarodziej czystej krwi, syn Ashera Montez i Aurelli Amber, brat Charlesa i Priscilli II.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Montez. Był uczniem Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1881-1888, gdzie trafił do Goldenhartu. Był bystrym uczniem o zdolnościach w magii niewerbalnej.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu szkoły rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów. Caesar był dwukrotnie żonaty. W ministerstwie poznał swoją pierwszą żonę Teodorę Leund. Pobrali się w maju 1889 roku, małżeństwo trwało dwa lat. Teodora odeszła od Caesara do młodszego o pięć lat mężczyzny, para nie doczekała się dzieci. Drugą żonę Stellę Norris poznał w 1893 roku i po dwóch miesiącach pobrali się. Dziewczyna po miesiącu poraz pierwszy go zdradziła, po trzech zdradach Caesar przez przypadek sprawił, że żona zmarła. We wrześniu 1893 roku Caesar szybko pocieszył się po śmierci drugiej żony, gdy w pubie śmiertelników poznał śmiertelniczkę o imieniu Darcy. Po wspólnej nocy Caesar opuścił kobietę, gdyż uważał, że to była tylko noc bez zobowiązań. Po miesiącu w tym samym pubie spotkał Darcy, która okazała być w ciąży. Caesar postanowił zaopiekować się kobietą, gdyż wiedział, że dziecko będzie magiczne, a Darcy nie wiedziała, że Caesar jest czarodziejem. W czerwcu 1894 roku na świat przyszedł ich syn Tribus. Darcy po godzinie dostała krwotoku i zmarła pozostawiając syna z ojcem.