FANDOM

Caleb Allan Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 grudzień 1653r.
Data śmierci 4 lipiec 1709r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) magozoolog
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Deanwar Warren ojciec
Helga Blue matka
Arianna Warren siostra
Dalphia Hiffon żona
Celesta Warren córka
Cyrus Warren wnuk
Kordian Land szwagier
Helen Land siostrzenica
Owen Blue wuj
Zdolności magiczne
Różdżka Grusza, 13 cali, pióro feniksa, nieco giętka
Animag wilk
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Hodowca magicznych stworzeń (od 1673r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren

Caleb Allan Warren (ur. 30 grudzień 1653r.; zm. 4 lipiec 1709r.) - czarodziej czystej krwi. Magizoolog.

BiografiaEdytuj

Caleb urodził się pod sam koniec grudnia 1653 roku, jako syn Deanwara Warrena i Helgi Blue, oraz brat Arianny. 1 września 1665 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucje Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Tam na trzecim roku zaczął interesować się opieką nad magicznym stworzeniami. Przedmiot ten stał się jego wielką pasją, zaraz po zielarstwie i eliksirach. W każde wakacje był gościem w rodzinnym domu matki, gdyż jego dziadkowie mieli hodowlę pegazów. Caleb ukończył szkołę w czerwcu 1672 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Od razu po szkole ożenił się ze swoją szkolną miłością Dalphią Hiffon, która dla odmiany bała się magicznych stworzeń. Jednak w 1673 roku zgodziła się aby Caleb sprowadził do ich domu kuguchara, gdyż był to śliczny kotek o bystrym spojrzeniu. Jednak na kocie się nie skończyło. Już po dwóch miesiącach w ich ogrodzie Caleb wybudował zagrode i stajnie dla dwóch pegazów, które podarował mu jego wuj, który odziedziczył stado od rodziców. Po zaledwie roku nie tylko kuguchar i pegazy zagościły w jego domu. Było również trójka hipogryfów, dwa tchórzyki, jeden szpilogad, oraz grugel, a w jeziorze, który wykopał zamieszkały cztery druzgotki. Caleb wymyślił dla każdego z nich odpowiednią dietę, badał zachowanie, sposoby bycia wśród swoich czy w obecności innych gatunków. Gdy w grudniu 1675 roku na świat przychodzi córka Celesta. Caleb trochę zmienił swoje zachowanie co do zwierzat, lecz próbował przyzwyczajać córkę i zwierzęta do siebie. W tym samym czasie zrobił licencję na animaga, przybierał postać wilka.

Nowy członek rodzinyEdytuj

1 listopada 1676 roku stała się wielką tragedią w rodzinie Warrenów, gdyż siostra Caleba Arianna zostaje otruta i zmarła. Pozostawiając szwagra i siostrzenica samych. Lecz po stracie żony, szwagier Caleba Kordian popełnia samobójstwo w połowie grudnia tego samego roku. Caleb wraz z Dalphią postanawiają zaopiekować się osierocona siostrzenica Heleną, dając jej dach nad głową.

ŚmierćEdytuj

Został 4 lipiec 1709 roku uduszony dymem, gdy próbował oswoić nowego podopiecznego, bachura, magicznego stwora, który zabija swoje ofiary dymem.