FANDOM

Caleb Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 28 listopad 1757r.
Data śmierci 21 czerwiec 1855r. (97l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1757112880
Tytuł(y) pisarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Lionel Warren (ojciec)
Lucretia Jumper (matka)
Rosalind Turing (żona)
Geraldina Warren (córka)
Allan Warren I (syn)
Rhys Warren (syn)
Anna Warren (córka)
Albert Warren dziadek)
Ruth Edgerton (babcia)
Isaac Warren (wuj)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Caleb Warren (ur. 28 listopad 1757r. - zm. 21 czerwiec 1855r.) - czarodziej czystej krwi. Uważany za dziwaka i pomyleńca, gdyż miał bzika na punkcie niewyjaśnionych morderstw, i robił wszystko aby poznać prawdę i schwytać winowajcę. Caleb był mężem Rosalind Turing pochodzenia włoskiego, z którą miał czwórkę dzieci - Geraldine, Allana I, Rhysa i Anne.

BiografiaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Caleb urodził się pod koniec stycznia 1757 roku, jako jedyne dziecko Lionela Warrena i Lucretii Jumper. Caleb na samym początku starsznie bał się swojej matki, gdyż była to kobieta stanowcza o zasadach, które mały Caleb musiał przestrzegać. Doszło nawet do tego, że pięcioletni Caleb uciekł od rodziców do swojej babki Ruth, z którą miał bardzo dobry kontakt, i która rozpuszczała chłopca dając mu wszystko czego tylko chciał.

Nauka w Flamethrower'żeEdytuj

Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczął 1 września 1769 roku gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Bardzo lubił zajęcia z historii magii, bardzo lubił czytać o przeróżnych historiach i dziejach starożytnych czarodziejów. Naukę w Flamethrower'że ukończył w czerwcu 1776 roku.

Dalsze ŻycieEdytuj

W grudniu 1776 roku ożenił się z Rosalind Turing, z którą doczekał się czwórki dzieci - Geraldiny, Allana I, Rhysa i Anny. W 1777 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Magicznych Wypadków i Kolizji, choć bardzo często był blisko łowców i często chodził za nimi krok w krok na różne misje, choć nigdy nie chciał zostać jednym z nich, lecz pasjonowały go niewyjaśnionych morderstw. Przez ten fakt był nazywany dziwakiem i pomyleńcem. Caleb jedynie chciał się dowiedzieć prawdy i schwytać winowajcę, lecz nigdy mu się to nie udało. W 1800 roku napisał swoją debiutancką kryminalną powieść: Agent Moog i rzeka dziewiczej krwi. Która opisywała detektywa chcącego odkryć prawdę na temat seryjnego mordercy na dziewicach. Caleb przez czterdzieści siedem lat pracował w tym samym departamencie, gdy po tych latach odszedł na emeryturę, pisząc wiersze, które nigdy nie ujrzały światła dziennego. Zmarł z przyczyn naturalnych 21 czerwca 1855 roku, mając 97 lat.