FANDOM

Calvin Elton
Informacje biograficzne
Data urodzenia 18 maj 1985r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1985051864
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Kristin Birmingham (żona)
Bryan Elton (syn)
Isabel Elton (córka)
Bryan Birmingham (teść)
Maggie Baphord (teściowa)
Edward Birmingham (szwagier)
Maximus Birmingham (szwagier)
Morgana Birmingham (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Dąb, 11.5 cala, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Transportu Magicznego (2008r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Elton
Ministerstwo Magii

Calvin Elton (ur. 18 maj 1985r.) - czarodziej czystej krwi. Małżonek Kristin Birmingham.

Wczesne ŻycieEdytuj

Calvin urodził się w połowie maja 1985 roku. Był jedynakiem. Jego rodzina już gdy był małym chłopcem wybrali mu przyszła żonę, którą była jedyna córka Celli Penvill, Nancy. Już od małego przyszła para bawiła się z sobą, spędzając wszystkie wolne chwilę. Jednak para została rozłączona, gdyż rozpoczynali magiczną edukację. Calvin 1 września 1996 roku zaczął uczęszczać do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, a Nancy trafiła do Akademii Magii Ross. W Flamethrower'że Calvin trafił do domu Riveera Rabbitsweeta. Już po kilku dniach stwierdził, że najbardziej lubi zajęcia z transmutacji i obrony przed ciemnymi mocami. Na trzecim roku podczas numerologii zapoznał Kristin Birmingham, która była z Goldenhartu. Polubili się, zostając przyjaciółmi. Lecz z biegiem lat przyjaźń przekształciła się w coś więcej, a wynik wyszedł na szóstym roku, gdy zaczęli ze sobą chodzić. Calvin ukrywał ten fakt przed rodzicami i Nancy, z którą na prośbę rodziców codziennie korespondował.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukonczeniu edylukacji Calvin potajemnie spotykał się z Kristin, a za razem również rodzice planowali jego ślub z Nancy. Jednak dzień przed ślubem (11 lipiec 2003r.) opowiedział o wszystkim Kristin, mówiąc, że to właśnie ją kocha a nie Nancy. Para rankiem 12 lipiec pobrała się potajemnie przed rodziną Calvina. Calvin tego samego dnia uciekł z przed ołtarza od Nancy. Calvin i Kristin zamieszkali razem po trzech miesiącach, gdy obie rodziny dowiedziały się o ślubie. W 2006 roku na świat przychodzi ich syn, któremu nadali imię po dziadku, ojcu Kristin, Bryan. Imię to nadali dziecku gdyż pan Birmingham przygarnął ich pod swój dach, bez żadnych sprzeciwów. A rodzina Calvina wyparła się syna, bo uciekł z przed ołtarza od tak doprej partii jaką była Nancy i jej rodzina. Po narodzinach syna Calvin z żoną żył na garnuszku u teściów, lecz gdy mały Bryan skończył dwa lata (2008r.) oboje zaczęli pracę w Ministerstwie Magii, Calvin zatrudnił się w departamencie transportu magicznego. W 2011 roku na świat przyszło ich drugie dziecko, córka Isabel. Po kilku latach rodzina Calvina przekonała się do Birminghamów, coraz częściej spędzali czas z wnukami i synem z żoną.