FANDOM

Carmen Silverman (zd. MacDuff)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 luty 1857r.
Data śmierci 19 październik 1925r. (68l.)
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Ralph Silverman (były mąż)
Pozostałe informacje
Dom Loslymor
Przynależność Rodzina MacDuff
Rodzina Silverman
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory

Carmen Silverman (zd. MacDuff; ur. 30 sierpień 1857r. - zm. 19 październik 1925r.) - czarownica półkrwi. Pierwsza żona Ralpha Silvermana.

BiografiaEdytuj

Carmen urodziła się w rodzinie czarodziejów półkrwi, jej ojciec był półkrwi, a matka czystej. Była jedynaczką. 1 września 1868 roku rozpoczęła naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory, gdzie trafiła do Loslymor. Tam poznała Ralpha Silvermana, po ukończeniu szkoły w 1875 roku wyszła za mąż za Ralpha, lecz nie mogła zajść z nim w ciążę, po czterech latach starań postanowiła pójść do znachora, aby sprawdzić dlaczego nie może zostać matką. Po skrupulatnych badaniach specjalista stwierdził, że Carmen jest bezpłodna. Przestraszona i załamana tą wiadomością postanowiła nic nie mówić mężowi, biorąc witaminy wmówiła Ralphowi, że musi je brać aby mogła zajść w ciążę. Jednak po kolejnym roku Ralph przestał spędzać nocy w domu. Złamana Carmen zgodziła się rozstać się z Ralphem, gdy ten w 1881 roku rzucił takie rozwiązanie, gdyż ponad wszystko chciał mieć potomka, a ona nie może mu go dać. Carmen już nigdy więcej nie wyszła za mąż, zmarła w wieku 68 lat 19 października 1925 roku.