FANDOM

Carnil Taurin
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 lipca 1980 roku
Status krwi Półkrwi
Tytuł(y) Ścigający (Slytherin)
Status małżeński Żonaty
Pseudonim(y) Młody (przez Śmierciożerców)

Car (przez Cho)

Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu szare
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Daron Taurin (ojciec)

Elia Taurin (matka)

Rhaenys Targaryen (przyrodnia siostra)

Lili Taurin (siostra)

Zdolności magiczne
Różdżka 15 cali

Wiąz

włos z ogona jednorożca

Bogin Zabicie przez Czarnego Pana
Patronus Kruk
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Zawodowy gracz w Quidditcha
Dom Slytherin
Przynależność Ród Taurin

Śmierciożercy (dawniej)

Zakon Feniksa (potajemnie)

Hogwart (dawniej)

Slytherin

Carnil Taurin (ur. 30 lipca 1980 roku)- czarodziej półkrwi; syn śmierciożercy (a naprawdę szpiega) Darona i Elii Taurin, starszy brat Lily i młodszy przyrodni brat Rhaenys. kuzyn Altairera, Myrcelli, Nimrodel i Tommena. Wychował się w Silianie. Jest Wężoustym. W latach 1992-1999 uczęszczał do Hogwartu, gdzie przydzielono go do Slytherinu. Po powrocie Lorda Voldemorta, przyłączył się do popleczników Czarnego Pana ( w rzeczywistości zrobił to na prośbę swego ojca). Brał udział w bitwie w Departamencie Tajemnic, w której rozbroił i zranił Rona Weasleya, gdy na pomoc przyszedł Altairera, który zaczął walczył z kuzynem. Toczyli zażarty pojedynek, ale żaden z nich nie mógł zyskać przewagi nad drugim. W końcu Altair odrzucił go na parę metrów. Uderzył mocno o ścianę i stracił przytomność. Altair zaczął walczyć z innym śmierciożercą i nie mógł zając się Carnilem. Sam odzyskał przytomność chwilę po śmierci Syriusza. Widząc, że Feltonn ucieka, podniósł swą różdżkę i także uciekał. Wyprzedził Bellatrix, gdy dojrzał, jak Harry rzuca na nią Cruciatus. Gdy wstała, zauważył przybycie Voldemorta. Z bezpiecznej odległości oglądał pojedynek Czarnego Pana z Dumbledorem. Gdy przybyło wiele osób z Ministrem Magii, uciekł wraz z Bellatrix. Później dowiedział się, że jego ojca pojmano. Brał udział w akcji na Wieży Astronomicznej wraz z ojcem (który uciekł z Azkabanu), gdzie Dumbledore`a miał zabić Draco, jednak ostatecznie zrobił to Snape. Był na spotkaniu śmierciożerców w dworze Malfoyów, gdzie był świadkiem zabicia Charity Burbage. W czasie przetrzymywania Harrego, Hermiony, Rona i Altairera na dworze Malfoyów, torturował tego ostatniego zaklęciem Cruciatus (starał się by jego kuzyn jak najmniej cierpiał). W Bitwie o Hogwart zabił wielu zwolenników Czarnego Pana, przeżył bitwę.